shari_z Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Jepp. Har vært i USA flere ganger, og hun har ikke fått MMR vaksine. Lillemor skal heller ikke få MMR. Begge får alle de andre vaksinene. Skal vurdere å kjøpe gjennom fastlegen MMR i 3 vaksiner (M, M, og R) og gi dem sånn, men skal bare vurdere. Mest redd for Rubella, jeg, ikke Mumps eller Measles.
Libido- Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 nei men kommer helt klart til å gjøre det i fremtiden. Vi har kun vært på bryllupsreise etter guttungen ble født. Ikke helt aktuelt å ta han med da =)
Snappie Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2009 Ferien i påsken er sårt etterlengtet da jeg er tilbake på skolebenken som er utrolig hektisk og lille jenta vår har vært konstant forkjølet helt til for 4 uker siden da vi ga bort hunden vår. Sikkert svak allergi som har svekket immunforsvaret hennes. Så alt er klappet og klart for ferie i påsken. Så kommer jeg på i dag at vi ikke har tatt mmr-vaksinen pga av sykdom tidligere. Har bare utsatt den.... Tørr vi å reise uten den? Eller sjanser vi på å ta den på torsdag (da 3 uker og 3 dager til avreise) og risikere bivirkninger i ferien???
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Har hørt at bivirkninger på MMR vaksinen kommer innen 2 uker jeg. Vi var på 2 ukers syden ferie bare en uke etter at storebror hadde fått MMR vaksinen (da var han 15 mnd)
Snappie Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2009 Og du ble ikke anbefalt å avlyse turen eller ta andre hensyn? Sa de noe om at det var så kort tid til reisen i forhold til bivirkninger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå