Sivalur Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Hm, håper ikke det, jeg drakk Biola daglig i forrige svangerskap, og drikker det en del nå også... det står jo på flasken at det er anbefalt for gravide, og jeg merker hvertfall at jeg ikke blir fullt så treg i magen når jeg drikker det... Fikk hvertfall en sunn og frisk gutt forrige gang så han tok ikke skade av Biola drikkingen min.
Mikkemamma<3 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2009 Jeg tenkte på sånne tabletter med probiotika..
MW** Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 tror ikke det- skulle begynne på det i det jeg fant ut at jeg var gravid. Etter en penicilin kur- spurte en dame jeg går til akupunktur til om dette var noe farlig og hun sa at det var absolutt ikke farlig. Men jeg må innrømme at jeg har tatt mye mindre enn det står på pakken- en tablett i ny og ne mer enn de tre per dag det står oppgitt. har slitt med mye kvalme og har hatt en hvis mistanke om at det har hatt noe med den penicilin kuren før graviditeten- og har vel noen ganger følt at kvalmen her vært noe lettere når jeg har tatt probiotika.
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 det er ikke noe farlig, d er snarere tvert imot!! d skal visst være veldig bra og ta ifra uke 20 hvis mor eller far er arvelig belastet med eksem, for en eller annen forskning har vist at d minsker faren for at barnet blit så hardt rammet..! men da har j et lite spørmål til deg... hvor har du fått kjøpt de hen?? j har leita og spurt på mange forskjellige apotek, og fått beskjed om at d har gått ut av d norske varesortimentet eller noe..!! jeg er veldig hardt rammet av psoriasis, og legen min sa j kunne godt prøve probiotika, men j får ikke tak i....!!!
Mikkemamma<3 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2009 Probiotika er å få kjøpt i de fleste helsekostforretninger. Boots- apotekene har begynt med et nytt merke nå som heter Lifeline. De har probiotika for hele familien, og også et komplett vitamin/ mineraltilskudd for gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå