Gå til innhold

Dag 1 i prosjekt:

Anbefalte innlegg

Skrevet

bleiefri i barnehagen er vel gjennomført og det har vært 0 uhell:-)

Nå er hun ute og går på ski med pappa og blånekter å ha på seg bleie.

Blir spennende å se hva hun sier når det er tid for pysj og stell i kveld. Har tenkt å la henne bestemme selv. For er hun som storesøsknene sine så sluttet de med bleier samtidig på natt og dag:-)

Spennende og veldig veldig rart.......hvor er babyen min hen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!! Hun er helt klar:-)

Vi har vært bleiefri i 3 uker nå, ikke et uhell hverken dag eller natt..... ennå. Men man vet jo aldri da:-)

Og sååååååå deilig det er uten bleie. Selv om lille Mr. Knert helst vil være truseløs:-DD Men noen dager får vi på truse da:-)

Skrevet

Oi flinke jenta ! sikkert utrolig deilig å slippe å gå rundt i bleie, kan ikke være særlig behgelig, hmm...det har jeg egentlig ikke tenk så mye..

Flink, flink jente, sikkert stolt :-D

Skrevet

Så flink hun er!!! Det er helt nyyydelig å bli kvitt bleiene;=) Tuttemor her bruker fortsatt på natta.... sammen med smokk.... Vi må snart ta tak i siste avvenning. Hun har ikke hatt noen uhell på dagtid...så det er nok bare opp til mamman og pappan;=D

Skrevet

Døgn 1 vel gjennomført og natta ble tørr:-)

Dag 2 er igang, og enn så lenge er det tørt.

Selv om jeg trodde hun hadde tisset i sted, så viste det seg at det rett og slett var smeltet snø nederst på buksebeina!!! Og trusa var tørr!!!

Og de skryter i barnehagen og sier hun passer på som en smed selv!

......men så må jeg jo innrømme da, at det er litt vemodig....at lille babyen til mamman sin skal vokse så fort!

Skrevet

Flinke jenta =))) Så fort hun greide det da!!! Her nekter han gå mere på do....grrrr ;o) Men det ordner seg for snille gutter sier di....jadda...

Å bli tørr så fort er jo helt utrolig da.men tenk at du nå har blitt bleiefri mamma da.Altså,mente ikke at du brukte bleier,men.... ;o)

Syns vår tass å er blitt så stor i det siste.Men så nekta han jo ligge i nysenga på eget rom.Så da får han være mammas lille propell litt til.hehe

Skrevet

Hihihi, jeg er jo ikke blitt bleiefri da;-D

Men jammen har natt 2 vært helt tørr den også:-)

Så da er vi igang! Selv om jeg synes det er litt vemodig også;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...