Reidis Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Snuppa fyller 5 år 1. april og det er jo rett før påske. Tenkte en god idè er å la ungene lage en liten påskepynt eller noe, som de kan ha med seg hjem etterpå. Ungene vil være fra 3-6 år, så det bør være noe som er enkelt for alle og som de ikke trenger alt for mye hjelp til. Noen som har tips til meg?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Personlig erfaring sier at man bør ikke gjøre altfor mye ut av en barnebursdag - dem har som regel nok med mat/kake og lek. Hvis du har tenkt å ha "påaskeverkste" ville jeg iallfall skrevet det i invitasjonen slik at dem er klar over det. Men hvis du skal ha noe, ville jeg kanskje malt på egg feks, samle sammen melkekartoner klipp ut bunnen, kjøp bomull og så i karse..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Hva med å ha en bursdag med påske som tema? Kake formet som egg, disse eggene i lilla pakning som bordkort (vet forøvrig ikke om det går ann å skrive på de) evt utklednig som hare, egg, kylling el.l. (jeg synes forøvrig det er dumt med utklednings bursdag fordi ikke alle har kostymer, og det er dumt for de som ikke har å måtte bruke penger på det for 1 anledning) Men det går ann å bare male alle bursdagsgjestene i ansiktet( undersøk først med alle foreldrene at alle ungene tåler å bli malt) Egg med overraskelse i? skattejakt a' la eggejakt Var dette jeg kom på i farta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå