Gå til innhold

Sykepenger fra NAV.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på NAV sine internettsider at de betaler ut sykepenger 2 ganger pr mnd.. Jeg fikk sykepenger av de den 4 februar og den 26 februar. Men jeg har ikke fått noe den 4 mars.. Jeg var litt treg med å levere sykemeldingen, leverte den den 2 mars, så jeg leverte den kanskje for sent? Får jeg ikke penger før den 25 mars da eller sender de en ekstra utbetaling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært sykemeldt siden november, får kun èn gang i mnd (den isste datoen). Da hele beløpet

Skrevet

Hmm, jeg har vært sykemeldt siden slutten av desember, og har fått sykepenger i begynnelsen av mnd og i slutten av mnd.. Jeg får sykemelding fra legen for 14 dager av gangen da, kanskje derfor jeg får det utbetalt to ganger i mnd.. Men jeg trenger pengene nå, fordi jeg har jo husleie, årsavgift osv å betale, og det har jo forfall før den den siste utbetalingen i mars... Har prøvd å ringe NAV men kommer jo ikke igjennom..

HI

Skrevet

17:06 her.

Jeg går sykemeldt fra mnd-mnd, så det er sikkert derfor ;) Så rart du ikke kommer igjennom på tlf til nav? Ta deg en tur å snakk med de.

Skrevet

Er det noen her som vet om hvor mange dager sykemeldingen må leveres for at den skal komme med på utbetalingen? Og om de sender ut en ekstra ubetaling eller om jeg ikke får penger i slutten av mnd?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...