Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Jeg var på en MR undersøkelse, fikk time pr telefon, så jeg har ikke noen innkallelse, fikk heller ikke med meg noen bekreftelse på at jeg hadde vært der. På søknadsjemaet til NAV om dekning av reiseutgifter står det at man må legge ved stemplet timekort, kvittering e.l. Jeg har jo ingen av delene, får jeg ikke refundert reiseutgifter da`?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Du må ha et bevis på at du har vært der, ellers kan jo hvem som helst bare se de har vært en tur på sykehuset... Men kan du ikke bare ringe sykehuset og spørre etter en bekreftelse på at du har vært der da, skulle ikke være noe problem for dem å slå opp på navnet ditt og se at du var der.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Jeg var på en sentrum røntgen og det er vel privat, men jeg kan jo ringe dit å høre om de kan sende en bekreftelse til meg... Bare lurte på om det var mulig å slippe det, i tilfelle NAV hadde et register av noe slag der folk som hadde vært inne på div. helseforetak ble registrert.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå