Carasnella Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Så du er her enda ser jeg, da fikk vel du tr etterhvert også da.. Jeg tok meg litt bim pause etter tr jeg da, så er første gangen jeg er her på snart 2 uker. Men fikk positiv el test i dag tidlig, så da er vi i gang igjen;) Håper vi har bedre hell og lykke denne gangen:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 ingen tr nei!!!! Men utallige negative tester inkl. hos legen så...tar det for god fisk at kroppen bare hadde det jæskla morro på min bekostning..hehe.. Men hadde veldige el symptomer forrige helg da så...hååååpe jo litt i det stille da..hehe. Og ska mensen komme så får den komme nå snart!! Gubben e på reisejobb i to uker nå..høhø.. Du får kooose deg med mannen din i dag du då! Har bestil ein haug med tester fra usa.. ska informere når eg får dei. 60 stk (strimler) til sammen te 24$! 230 kr til sammen inkl frakt!! Så hvis dei levere kjapt og, så ska eg begynne og bare bestille derifra... ultra sensitive gr tester!! Hehe...spørs kor lurt deeeet e da! Ska slå ut på 10 mlU isteden for 20 og 23 som e standarden i norge..hehe.. E vel ikkje aaalt som e bra å få med seg da men...meeen men..kjekt å prøve
Carasnella Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2009 Har du ikke fått tr enda???? Så rart! Hmmmm.... de testene hørtes interessante ut;) Hvilken nettside har du bestilt fra og hva heter testene? Tror jeg må google de og lese litt mer ja;)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 www.saveontests.com Huska ikkje ka som sto på testane eg da men...virra sånn inn og ut av all slags sider i går så huske ikkje ka eg leste om akkurat desse testene..hehe.. godt en følge med!! Og godt gubben for på jobb for å tjena penger te all testinga mi...knis..
Carasnella Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2009 Hihi, skulle bare mangle at ikke gubben jobba ræva av seg;) Var og tittet på den nettsiden nå, men fant bare de med 20 i sensitivitet jeg. Vil også ha sånne med 10!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 hm....har eg surra igjen da?! Haha! nå må eg inn å se ka eg har bestilt her..hahaha!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. mars 2009 #7 Skrevet 9. mars 2009 E visst eg som surra litt :-| Whoops..sorry for feil informasjonen...haha!! Jesus asså..e heilt utav det om dagane.....
Carasnella Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2009 Hahaha hvordan skal det gå med deg i en evt ammetåke når du surret så fælt allerede;)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. mars 2009 #9 Skrevet 9. mars 2009 Rart eg har lurt på om alle graviditetstestene eg tar e ødelagte da?!?! Haha!! Greit eg e vanligvis et skikkelig surrehuet..har kontroll men på min egen lille rare måte lissom....nå e det bare heilt blåst oppi toppen.... ...seie vel litt om gubben da når det e eg som har økonomistyringa her i huset.....*humre* :-D
Carasnella Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. mars 2009 Hehehe;) Egentlig så er du 8 måneder på vei, det er bare det at alle testene dine har vært ødelagte:) Hihi:) Jeg har også økonomistyringen her, og det har sikkert gubben angret på mange ganger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå