Gå til innhold

NEEEEI...... Ble ikke noe denne gangen heller:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

fader nå er jeg lei altså! 8.pp gikk også i vasken. Har gått på pergo hele veien siden vi startet prøvingen og merker at motet går fra meg litt her...

Hater alle bivirkningene av den pergoen og hadde jo trodd at det skulle funke fort siden det gikk på 3. pp med pergo sist (18. pp totalt da)

Men tantekreket kom luskende i dag 2 uker forsinket og nå er jeg bare sur....

Gi meg et par dager så fatter jeg vel nytt mot og ser fremover igjen, men akkurat nå er jeg bare lei!

Sorry syteinnlegget....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler så inderlig med deg!

Skrevet

Uff...jeg føler veldig, veldig med deg!!! Vet det er lite vi andre kan si for å trøste nå:-( Men det er lov å klage her!

Sender en god klem og varme tanker, neste gang sitter spiren!!!!

Skrevet

Skjønner deg skikkelig godt.. Gikk ikke for oss denne gangen heller.. Gir snart opp... Har ikke fått mensen ennå,men tok nettopp en test, negativ :( sukk..

Skrevet

Tusen takk jenter! Dere er søte da!

Ja ja, det er vel bare å bite tenna sammen og luske seg til apoteket for å kjøpe ny runde pergo....

Skrevet

hei du, forstår deg så godt, samme situasjon her. har aldri tatt pergi før, men skal begynne på det i april. er så spent!! og håper på at klaffer snart! lykke til videre og ikke vær lei deg, det er så mange av oss! jeg "henger" stort sett på slitere forumet men ser at noen sliter her også...

sende deg masse babystøv og lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...