våken_om_natta Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Ikke foreløpig. Men hvem vet.... Kanskje når jeg blir eldre, men tror egentlig ikke d. Jo!!! Hvis jeg hadde fått hengende øyelokk. Da ville jeg kanskje gjort noe...
Dotten Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Jau Litt suging her og der kanskje Og da snakker jeg om fett!!! He, he.
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #7 Skrevet 9. mars 2009 Ja det ville jeg. Jeg ville fikset kerisersnittarret. Ikke at noen andre enn jeg noengang ser arret, men jeg har fått en hang-up på det. Side det er bortkastet å bruke penger på noe sånt ville jeg aldri betalt en krone for å få det gjort. Hadde noen tilbudt seg å gjøre det gratis er det mulig jeg ville latt dem gjøre det.
Monajenten Skrevet 9. mars 2009 #8 Skrevet 9. mars 2009 Stinelille: Har du erfaring med bukplastikk og fettsuging? Jeg har nemlig operert bukplastikk med fettsuging, og de eneste smertene jeg hadde av fettsugingen, var noen gigantiske blåmerker. Bukplastikken var MYE verre.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. mars 2009 #9 Skrevet 9. mars 2009 botox helt klart, og kanskje litt fettsuging av lår. hehe. teline om arret er veldig stygt så kan du vel kanskje få dekket arrkorreksjon siden det er sykehuset som har sydd deg sammen stygt?! er jo verdt høre med fastlegen iallefall.
lille sprelle Skrevet 9. mars 2009 #10 Skrevet 9. mars 2009 ikke en kart med mindre det var av medisinske årsaker (og da er det jo gratis) Har blitt operert nok for mange år!
Carasnella Skrevet 9. mars 2009 #11 Skrevet 9. mars 2009 Nope, liker meg selv akkurat slik jeg er! Kunne sikkert med fordel ha fått både silikon og fjernet litt hud og fett på magen, men hadde ikke gjordt det om jeg så hadde fått penger for det. Synes den overflatiske verden vi lever i om dagen er helt tragisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå