Gå til innhold

Noen som har tenkt på navn enda da?


Gjest Nordavind fra sør

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind fra sør

Jeger 9+6 idag og vi har det allerede klart, eller jeg.Kremt...Mannen min jatter bare med han. Det har han gjort de forrige gangene også. Er ikke så lett å få han engasjert i navnvalg gitt. Anyway, blir det jente er det Marielle og gutt blir det Leon:)

Spennende...iiiik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynnte å tenke på navn når testen var positiv hehehe.

Er 9 uker idag:) Blir det jente er det Mia og gutt så blir d Lucas eller Heike.

 

Fine navn du hadde valgt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind fra sør

hehe...jeg leiket litt med tankene på hva slags navn jeg skulle bruke om jeg ble gravid igjen, en god stund før jeg ble gravid:) Takk for det...kjempefine navn du har også. Likte Heike veldig godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo så mange fine navn :) Så nå er det bare å vente å se om det er en liten jente eller gutt som gjemmer seg inni der. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det bli en jente har jeg hatt navnet klart siden jeg var en liten jente. Fikk navnet mitt fra min bestemor og vil gi videre en annen del av hennes navn: Nancy.

Vi har et annet i backup, dersom navnet føles feil når vi først seg ungen... Amalia etter min kjæres oldemor.

 

Dersom gutt er jeg usikker... Min kjære vil gjerne ha Anderas, mens jeg heller mer mot Vetle, Adrian, Kristian osv... Veldig usikker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 9+6 i dag og har alltid tenkt på navn, siden jeg var liten. vært igjennom mange alternativer, men nå, rett før jeg fant ut at jeg var gravid, så hadde jeg Lucas og Linea som favorittnavn. hadde ikke hørt dem noe sted, kjenner ingen som heter det, så da jeg fant ut at BEGGE to var topp 1 på fjorårets topp 10 liste, ble jeg temmelig satt ut. da var det liksom ikke like stas lenger.

 

men nå har vi kommet fram til Nataniel og Silja. jeg er veldig fan av dobbeltnavn, alle i slekten har det, så det blir nok Nataniel Valentin (etter min oldefar) men dobbeltnavn til Silja er værre.. no forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har også klart. sånn halveis i alle fall, har ikke mellomnavn enda, og det er tradisjon på begge sider så må nesten ha det. Silva hvis det blir jente og Silver hvis det blir gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir den en gutt er det nok rimelig sikkert at det blir bendik.jentenavn vet vi ikke, forige gang hadde vi navn klart,men når vi så jente ble det noe helt annet, hun heter marthe å vi hadde tenkt på annika. så tar det hele med stor ro til vi får se barnet. tar alt mye mer med ro nå kjenner jeg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samme jentenavn som da gutten vår ble født (visste ikke kjønn da) Ingrid Sofie. Oppkalt etter samboers farmor og min mormor. Synes de passer så fint ilag...

Guttenavn er verre... lå i går kveld og fablet da vi hadde lagt oss... mange rare navn som kom opp... og før jeg visste ordet av det var jeg sovna.. hehe....

men noen av forslagene som kom var- Noah og August.

Jeg liker også Aleksander veldig godt, men det vil ikke sambo ha... så da blir det ikke det...

 

MEN, alt er opp til babisen... Nurket må passe til navnet... om barnet ser ut som ei Elise, så kan vi ikke kalle henne for ingrid sofie... hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+6 i dag, blir det jente ønsker jeg å kalle henne Emilie, og det er ca ok for sambo og (han har vel ikke interessert seg så mye om navn helt ennå)

Gutt, da vil jeg kalle ham Kevin, men det er et absolutt nei fra sambo og slekt på begge sider, så vi får se hva som skjer.. hehe :):)

Gruer og gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir gutt er det Isak.

 

Om det er jente, er det mange navn vi har tenkt på. Ett navn jeg har vært mest usikker på virker mest rett, så kan nok hende det er ei lita tulle i magen min. Det blir Melisa, Selma eller Emine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...