Gå til innhold

Inspirert av SMS tråden:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommuniserer dere med mannen/kona/samboer/kjæreste i løpet av dagen?

Når jeg er på jobb så kommuniserer vi mye via e-post, og ellers når vi ikke er på samme sted, så går det ofte i sms. Mye koseprat, og også praktiske ting.

Nå er han avgåde med sønnen vår, og for noen minutter tikket det inn "jeg elsker deg" på telefonen. Koselig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg er på jobb ringes vi gjerne 1-2 ganger pr dag, og hvis det er noe han må huske på sender jeg han en sms.

Skrevet

Noen ganger sender vi flere sms tilhverandre, andre ganger ingen.. Komme ann på dagshumøret og travelhet på jobben. :o)

Skrevet

Måtte sjekke mobilen

I dag har jeg fått en sms hvor han skrev at han håpte jeg rakk jobben til rett tid (jeg var sen ute)

Litt senere fikk jeg : gla i dag.

Også spr om hvem som skulle hente.

+ litt svar på det jeg skrev tilbake. Men alle disse sendte han først :)

Koselig !

Skrevet

Mannen ringer meg hver morgen for spørre om hvordan morgenen har gått. utover dagen ringes vi kanskje en gang. Ellers sendes det ofte meldinger til hverandre. Vi har fri familie så sender gratis sms. Så sender ofte sms til hverandre uten noe å si, bare kos eller tull.

Skrevet

Sambo ringer en veldig sjelden gang hvis han kjeder seg. Og ellers snakkes vi som regel hver kveld da han er ukespendler og ikke er hjemme i ukene.

Jeg kan sende 5-6 sms i løpet av en dag uten at han svarer før vi ringes om kvelden. Som regel sender han også god natt sms etter dette.

Han liker ikke å sende sms egentlig da.

Skrevet

Bare dersom det er noe vi lurer på, eller en beskjed vi må gi. Har liksom ikke tid mer kommunikasjon når vi er på jobb. Men da jeg var hjemme i permisjon ringte han alltid i lunsjen. Det var koselig :)

Skrevet

Ja prater og sms-er hver dag med mannen min men det er stort sett praktiske ting. Det typiske er at en av oss spør den andre om hvem som skal hente (ungene altså) og hvem skal handle. Det hender også at jeg bare må fortelle om noe spennende som har skjedd men det gjør aldri mannen min. Jeg har nok et mye større behov for å informere han umiddelbart om alt mitt gjøren og laden enn han har til å informere meg :)

Meldinger om "jeg er glad i deg" har nesten aldri forekommet alle de årene vi har vært i lag, langt mindre "jeg elsker deg". Sukk, vi er lite romantiske..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...