Gå til innhold

Visst er det vår :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg tenker på å slanke meg -> får jeg lyst på sjokolade. Veldig bra vårtegn.

 

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og nå er vi så sugne på denne våren at vi jubler for hvert minste vår-knirk!

 

Hurra for sjokkis-lysten!

 

Kanskje det rett og slett er kroppens måte å si i fra om at den ikke vil ha den gamle badedrakten til sommeren.... den vil ha NY! Så da må du bare spise litt ekstra sjokkis tror jeg!

 

Gjest amandine
Skrevet

F..... plutselig svart samvittighet for all sjokoladen jeg har spist siden fødselen.. Vi snakker uhorvelige mengder. Og magen henger helt ned i bukselommene etter siste runde med gravid..,.

Gjest amandine
Skrevet

Men ble lykkelig i sjelen av blåveisen vi så på vei til skolen i går! NYDELIG! Og i dag ble vi vekket av svarttrosten i 5 tiden, det var lyst ute da vi spiste frokost kl 7 og det er virkelig vår!

Skrevet

Hmm. Ikke mye vårtegn her nei! Masse sny ute!

Men vi har hatt nærmere 2 uker nå med KNALLFLOTT vær!!!! Strålende sol hele dagen, rundt 0 grader, skiføre i massevis og bare helt nydelig!! Har fått fin farge i ansiktet jeg da.

I dag er det lettskyet vær og -8 klokka 7. Utedag på skolen til guttongen, så han fokk kakao og pølser med i nistepakken. Også skiene da.

Gjest amandine
Skrevet

Utedag her også he he men allerede 4 varmegrader og sol og Vakkerungen i vei med nye gulljoggesko.. Det er akkurat nå østlendingen i eksil elsker å bo på vestlandet!

Skrevet

Og her er det bare SNØØØØØØØØ

 

Æsj, nå begynner jeg å bli brukbart lei altså.

 

Det er helt uvanlig store mengder snø her i år.

Har ikke opplevd maken jeg.

Men nå har endelig kommunen begynt å frakte bort litt da.

Nå forsvinner disse enorme brøytekantene litt etter litt om ikke annet.

Så det begynner å bli litt tryggere å kjøre ut i kryss.

Plutselig så ser man hva man gjør...

Hurra.....

 

 

ÆSJ...

Fader jeg har lyst til å bli kvitt snøen altså!

Kanskje jeg rett og slett skal løpe rundt med en stor sekk med salt.... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...