iznogood Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Hver gang jeg tenker på å slanke meg -> får jeg lyst på sjokolade. Veldig bra vårtegn. :-)
Sara Rompompei Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Og nå er vi så sugne på denne våren at vi jubler for hvert minste vår-knirk! Hurra for sjokkis-lysten! Kanskje det rett og slett er kroppens måte å si i fra om at den ikke vil ha den gamle badedrakten til sommeren.... den vil ha NY! Så da må du bare spise litt ekstra sjokkis tror jeg!
Gjest amandine Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 F..... plutselig svart samvittighet for all sjokoladen jeg har spist siden fødselen.. Vi snakker uhorvelige mengder. Og magen henger helt ned i bukselommene etter siste runde med gravid..,.
Gjest amandine Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Men ble lykkelig i sjelen av blåveisen vi så på vei til skolen i går! NYDELIG! Og i dag ble vi vekket av svarttrosten i 5 tiden, det var lyst ute da vi spiste frokost kl 7 og det er virkelig vår!
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Hmm. Ikke mye vårtegn her nei! Masse sny ute! Men vi har hatt nærmere 2 uker nå med KNALLFLOTT vær!!!! Strålende sol hele dagen, rundt 0 grader, skiføre i massevis og bare helt nydelig!! Har fått fin farge i ansiktet jeg da. I dag er det lettskyet vær og -8 klokka 7. Utedag på skolen til guttongen, så han fokk kakao og pølser med i nistepakken. Også skiene da.
Gjest amandine Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Utedag her også he he men allerede 4 varmegrader og sol og Vakkerungen i vei med nye gulljoggesko.. Det er akkurat nå østlendingen i eksil elsker å bo på vestlandet!
Sara Rompompei Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 Og her er det bare SNØØØØØØØØ Æsj, nå begynner jeg å bli brukbart lei altså. Det er helt uvanlig store mengder snø her i år. Har ikke opplevd maken jeg. Men nå har endelig kommunen begynt å frakte bort litt da. Nå forsvinner disse enorme brøytekantene litt etter litt om ikke annet. Så det begynner å bli litt tryggere å kjøre ut i kryss. Plutselig så ser man hva man gjør... Hurra..... ÆSJ... Fader jeg har lyst til å bli kvitt snøen altså! Kanskje jeg rett og slett skal løpe rundt med en stor sekk med salt.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå