skorpio9 Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Er så utrolig lei i dag, av å være gravid. Alle venner er ute og drikker øl. Lei av å dra på fester og late som om jeg syns folk er morsomme når de er fulle, og ikke mange som vil være sosiale andre tider enn kveldstid..... Jeg er halvveis sykemeldt med bekkenløsning, og ønsker meg venner som er like kjedelige som meg... egoistisk, yess, men jeg er skikkelig sur enkelte dager og føler meg ikke klar for å være husmor!! KLAG! Andre som har sånne dager eller bare meg? Går ut over mann av og til, misunnelig på ham som kan leve livet, selv om han er flink til å begrense det nå...
Underveis --> Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 AMEN! Joda! Kjeder vettet av meg jeg også. Nå frister det overhode ikke å dra på by'n da. Men bare det å kunne ha en kropp som fungerer sånn nogenlunde savner jeg noe forferdelig! Kan jo ikke vaske vasken på badet en gang uten at rævva mi stivner til stein! Bekkenløsning, forøvrig. Strikker litt da, men der har jeg strikket på meg senebetennelse (!) så kan ikke holde på med det hele dagen heller. Mentalt virker det som om jeg har gått i dvale. Venter bare på at det skal sette i gang her, halvannen uke til termin. Er _litt_ tidlig å bli utålmodig, men har så mye kynnere og slikt at jeg klarer jo ikke å la være å tenke på det hele tiden. Klamrer meg til håpet om at jordmor kan strippe meg i morgen og at det skal sette ting i gang. Vil så gjerne være ugravid igjen! Fungerende kropp! Kom til meg! :-P
skorpio9 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2009 Ja jeg har vasket vinduer og sydd og stått på, men nå er det slutt for hoftene vil ikke mer! Kjempekjedelig! Vil ha kroppen min og energien min tilbake, og jeg har 2 mnd igjen enda!!
Betty♥prinsen og nurket på vei Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Hehe.. Dette var overskriften i mitt innlegg for noen uker siden:) Kjenner meg veldig godt igjen, og har fremdeles 4 uker igjen! Etter mange tips fra jentene her begynte jeg å bake, MASSE! Fryseren begynner å nærme seg full til barseltiden (selv om det minsker litt av og til...) Fikk også tips om strikking, sy lappeteppe o.l Har ikke begynt med dette enda, men 4 uker er lenge så det kan enda skje. Mannen min skal ta meg med ut i dag for å kjøpe et PS eller Wii spill slik at jeg kan ha noe å gjøre om dagene når han er på jobb.. Håper vi finner noe gøy som kan fenge.. Jeg er egentlig ikke så veldig opptatt av dataspill, men det kan ikke skade å prøve:) På kveldstid "tvinger" jeg mannen min til å massere både føtter, rygg og nakke slik at jeg også får det litt godt:) Han skal for all del ikke slippe unna med å ikke slite litt han også... Føler med deg!!! Lykke til:)
skorpio9 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2009 PS var kanskje ikke så dum idé.. litt dyr løsning på et problem da men:) Bake, ja, hm, kan vel gjøre litt mer av det... forresten så har min bror PS, kanskje jeg kan forsøke å få låne den en stund:) Flere med tips?
Betty♥prinsen og nurket på vei Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Hvis du har tilgang på PS2 så er spillene til den veldig billige nå etter at PS3 kom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå