Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Gutten vår på 3 år har de siste dagene fått en del gult gørr i øyekroken, kan dette være øyekatarr?? Leste på lommelegen at ved øyekatarr ble det hvite på øyet gjerne rødt, og det kunne komme så mye gørr at øyet var sammenklistra om morgenen. Gutten vår har ingen av delene, bare litt gørr i øyekroken... Er usikker på hva jeg skal gjøre nemlig, øyekatarr er jo sykt smittsomt...
attpåklatt1 Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Da er det egentlig greit å stikke innom legen, bare for å få bekreftet eller ikke... Jeg blir ikke rød på øyet hver gang, men om det har vært mye "gørr" så kan det skje.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2009 rekker uansett ikke legen i dag, siden vi har litt reisetid dit... Men det vil vel evt komme mer og mer gørr? (har ikke noe bedre ord enn gørr å bruke jeg:))
attpåklatt1 Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Jeg bruker å ta fuktig papir å ta vekk gørra med. Slik at man kan kaste det med en gang... Så er det drittviktig med håndhygenen!!!! Ikke alltid det blir på max til meg, med veldig irriterende for det.. Varierende grad av gørr, med andre ord!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2009 han har nettopp sovet en halvtime på sofaen, og våknet med øyevippene full i gørr, så det er nok øyekatarr ja... Får håpe at vesla på 13 mnd ikke får det! Så vi må nok til legen i morgen, øyekatarr er vel ikke akutt nok til at vi bør gå på legevakten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå