3jenter Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har akkurat sluttet å amme lillegutt. Han får tre hovedmåltider om dagen i form av grøt, brødskiver, el middag (ev på glass) I tillegg får han litt NAN og noe vann. Mellommåltider er somregel i form av banan,annen frukt el yoghurt. Han må vel ha drikke etter hvert måltid, lurer litt på om det blir for mye med NAN hver gang. Hva gir dere barna deres?
hit og dit Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Eg amma så det vert ein litt anna situasjon. Ho fekk kun mm og vatn. MM til kvart måltid, husker ikkje om me gav før eller etter, og vatn utenom
3jenter Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2009 Skulle gjerne amma litt til, ble annbefalt av legen å slutte fordi jeg var så sliten osv.
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har gitt/gir mme til begge mine små. Du kan gi inntil 1 ltr mme pr dag, væskebehov utover dette bør være vann. Du kan også begynne å gi litt utvannet juice. F.eks eplejuice og vann. Velg da en mild type uten for mye sukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå