Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Noen som har hatt festeblødning som kan sammenlignes som mens? Altså mye blod og over flere dager?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Hadde festeblødning, men det kan IKKE sammenliknes med mens. Det begynte ca. 5 dager etter eggløsning, og varte i tre dager. Det var bare bittelitt rødlig, deretter litt rødbrunt. Gjorde meg veldig mistenksom på at jeg var gravid, siden jeg har hørt om dette, og jepp, det var jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Jeg er gravid, men legen er uviss på hvor langt jeg er på vei siden min sist "mens" var veldig merkelig. Altså den såkalte siste mensen kom etter to uker etter mens før der igjen, altså to uker for tidlig. Den kom spontan, uten forvarsel,jeg har alltid forvarsel, det rant noe som også mens min aldri pleier å gjøre i begynnelsen, det rant på gulvet og nedover lårene mine. Varte i fire dager. Da var jeg litt uviss om jeg hadde mistet altså spontanabort. Uansett annså jeg dette som vanlig mens selvom den var veldig rar og fire uker senere hadde jeg positiv test. Legen sier det kan være, men har ikke hørt om så ille festeblødning så jeg får vel bare avvente til ultralyden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå