Gå til innhold

Har solgt bilen min, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg fått ett par mail fra denne personen som kjøpte den at det er noen små saker som ikke fungerer. Jeg har nå kjørt denne bilen hver dag siden jeg kjøpte den for nesten 2 år siden og aldrig hatt problemer med de sakene hun forteller om.

Hun skulle da sende bilen påverksted i dag og fåfikset disse sakene og hun kommer nok til å ville at vi er med på regningen. Vi solgte bilen 15 000 billigere enn hva vi ville ha for den + atvi betaler årsavgiften.

Jeg er ganske fortvilet og lei meg for jeg solgte jo en fint fungerende bil til henne.

Hva hadde dere gjort i min situasjon, hadde dere betalt noe eller bare sagt att kjøpt er kjøpt?

Hun prøvekjørte jo bilen føre hun kjøpte den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man får jo ikke garanti på biler kjøpt privat da.

jeg hadde ikke betalt 50 øre en gang.

Skrevet

Jeg hadde ikke kommet til å betale noe som helst.Solgt er solgt.

Skrevet

du har ingen plikt til å betale, jeg hadde ikke gjort det.. hvorfor betale rep på en bil som ikke er din? Vil du betale litt på min og? hihi

Skrevet

dere har vel skrive en kjøpekontrakt? der det står at den "selges i den stan den er i "?

og har dere det, kan hun ikke komme å forlange så mye som en krone.

Og hvis ikke,så kan dere nekte å la henne sette den på verksted, og ordne opp som dere vil.

mener ho at dere skal dekke kostnadene, men at dere ikke vil ha den på verksted, er det dere som bestemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...