Gå til innhold

uuups, rå løk! :(


Januargull-09 + augustspire-11

Anbefalte innlegg

Jeg kom i skade for å få i meg litt rå løk da jeg spiste en hamburger i går, og det gikk ikke lenge etter amming før snuppa var helt krakilsk stakkar. Så det anbefaler jeg ikke!! Sikkert en kombinasjon av reising, overtrøtt, bitebehov, sugeforvirring og magevondt, hva vet jeg, men hun prompa og vræla iallefall i flere timer, nesten så hun brakk seg innimellom. Hun var stup trøtt, men fikk ikke roet seg. Vi bysset og trøstet og styrte, og til slutt roet hun seg etter 60 ml morsmelk på flaske. Hun ville ikke ha puppen når hun var så oppkavet, og det samme skjedde i morges da hun hyla. Men når hun er skikkelig sulten, og litt roligere, er det ikke noe problem å amme. Håper hun ikke blir forvirra av flaska, for denne uka blir det noen flaskemåltider når jeg skal på kjøreopplæring. Akkurat nå har vi to ulike babyer, den fornøyde og pludrende babyen, og den utrøstelige stakkars skrikebabyen med magevondt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, hørtes ikke greit ut.. Har oxo en sånn baby. Når hun er blid er hun helt fantastisk sjarmerende og god ( Det er som oftest det hun er), så får hun vondt og da kan hun hyle i 1,5 time med jevne mellomrom, får helt vondt inni meg da. Jeg kan ikke spise en litn bit sjokolade uten at hun blir helt krakilsk! Men det med flaska til babyen din går nok helt greit, dersom amminga er godt etablert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...