Gå til innhold

lite liv??? noen som vet litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 30+4 og har normalt sett en veldig aktiv liten gutt i magen, men i dag kjente jeg noe få dult til morgenen og etter det har det i grunn vært rimelig stille...... Noen som vet om dette er normalt og ikke trenger å bekymre seg, eller burde man ta kontakt med jordmor? Blir litt urolig bare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd å drikke noe iskald saft eller noe og legge deg ned etterpå? prøv på det, hvis ikke ringer du til jordmor.. hadde hvertfall jeg gjort:)

Skrevet

min er også vanligvis aktiv, men noen dager er hun mer stille.

hovedsak er jo at du må kjenne liv. så hvis du har kjent det i dag, så kan det hende at det bare er en liten rolig periode nå.

Men skulle det skje at du ikke kjenner noe på en stund, da ville jeg kontaktet jordmor.

Men prøv å dytte litt på magen, drikk litt søt saft eller spis noe..

Kan være barnet ligger med bein og armer inn mot ryggen din..

Skrevet

tusen takk jenter... drakk litt isvann og la meg på sofaen, og kjente i alle fall et lite dult så han lever om ikke annet:)

Skrevet

Jeg er også 30 uker nå;) Babyen min er ei veeeldig rolig jente, noen ganger har det gått mellom 2-3dager mellom hver gang jeg har kjent noe nevneverdig... Dro på UL undersøkelse på sykehuset, og jooooda, hun rørte seg hun, men jeg kunne bare ikke kjenne det;) Var en lettelse å se hun røre seg, så om du er veldig urolig så anbefaller jeg deg å ringe JM eller føden;)

Meeen, nå er hun såå aktiv som hun aldri har vært før... Sparker ned fjernkontrollen til tvn om den ligger oppå magen;) Det er litt gøy da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...