Sara Rompompei Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 I allefall sånn nesten ;o) Her gjelder det å tenke positivt har jeg funnet ut. Det snødde som ett h.... i går og det er sikkert en halv meter snø i hagen..... meeeeeeen...... DEN SMELTER!!!!! Drypp dropp drypp dropp...... DET er hærlige lyder det! Og så later jeg som om den voksende sjøen vi MÅ igjennom for å gå til barnehage og skole slettes ikke finnes ;o) Vi må vel få tak i støvler som går opp til låra snart når jeg tenker på den 4 meter høye haugen med snø rett ved siden av som skal smeltes.... Meeeeeen tilslutt er ALT borte, blomstene titter fram, sola varmer varmer varmer OG DET ER VÅÅÅÅÅR OG SNART SOMMER!!!! JUHUUU
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå