Gå til innhold

Mmmmm....... VÅREN ER HER!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I allefall sånn nesten ;o)

 

Her gjelder det å tenke positivt har jeg funnet ut.

 

Det snødde som ett h.... i går og det er sikkert en halv meter snø i hagen.....

meeeeeeen...... DEN SMELTER!!!!!

 

Drypp dropp drypp dropp...... DET er hærlige lyder det!

 

Og så later jeg som om den voksende sjøen vi MÅ igjennom for å gå til barnehage og skole slettes ikke finnes ;o)

Vi må vel få tak i støvler som går opp til låra snart når jeg tenker på den 4 meter høye haugen med snø rett ved siden av som skal smeltes....

 

Meeeeeen tilslutt er ALT borte, blomstene titter fram, sola varmer varmer varmer OG DET ER VÅÅÅÅÅR

 

OG SNART SOMMER!!!!

 

 

JUHUUU :D

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...