Gå til innhold

Oralsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sugd mannen min lenge og elsker det. Idag i dusjen prøvde jeg å suge han til det gikk. Han prøvde å trekke seg unna, for vi hadde ikke snakket om det på forhånd, men jeg holdt den i munnen og sugde til det gikk for han. Har aldri prøvd å smake på "det", og begynte å brekke meg. Skikkelig turndown får en si.

Er det mange som lar det gå i munnen og blir det bedre etterhvert? Svelger dere det eller spytter det ut med engang. Han syns det var rådigg, men jeg syns det ble litt brå avslutning fordi jeg ville ha det fort ut av munnen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd å la han komme i munnen min tidligere - men det er ca 3 år siden nå. Han likte det godt da og har ymtet frampå om jeg ikke kunne gjøre det igjen, men jeg makter bare ikke konsistensen eller tanken på å svelge det lenger. Her om dagen bestemte jeg meg for å prøve en annen variant. Jeg sugde han til han kom, men jeg strakk ut tunga litt mens han kom slik at det rant ut av munnen min med det samme. Det fungerte helt fint, for da slapp jeg å smake så mye. Er redd jeg hadde kommet til å brekt meg dersom han hadde fått komme langt bak i munnen min. Han ble ihvertfall storfornøyd, og jeg føler meg dritbra for at jeg "fikk det til".. ;-)

Skrevet

min mann er også gira på å komme i munnen min! så langt har jeg bare ikke klart tanken på å la d skje, men har veldig lyst til å tilfredstille han med å prøve dette. de å la han komme og ha tungen ut hørtes ut som en lur ide:) må vel kanskje prøvee dette da:) så skal vi se han blir bra fornøyd ja

Skrevet

Jeg lar ham komme i munnen sikkert 2 ganger månedtlig eller noe sånn... Mest fordi at jeg blir så sinnsykt kåt selv av at jeg ser hvor godt det er for ham. Det er kjempedeilig å ha den følelsen av at: fy søren jeg er digg.... :)

Men jeg må innrømme at jeg skjelden skjelden svelger, det er jo ikkke så fantastisk godt akkuratt... Mitt tips er å alltid la han ligge på ryggen når du suger han til ham kommer. Da er det sååå mye mindre trykk i det som kommer ut i forhold til om han sitter over deg eller står foran deg for eksempel. Bare prøv! Det meste renner rett ned igjen over "ham" på en måte, og lite kommer i munnen. Men mannen er sinnsykt happy uansett..

Lykke til :)

Skrevet

Han får ikke komme i munnen på meg nei - da tror jeg jeg hadde spydd, rett og slett... Trekker meg unna rett før det går for han, det funker veldig bra :-)

Skrevet

Sæden til gutter smaker veldig forskjellig....kommer vist ann på hva mannen har spist dagen før eller samme dag. Sterk mat påvirker smaken på sæden veldig.

Jeg svelger nesten alltid når jeg suger kjæresten min......hvis ikke så får jeg det til å føles sånn for han. Jeg fortsetter å suge selvom han har kommet......ikke fort og hardt, men veldig rolig....bare leker med penisen......da kan du også lure sæden inn i hånda uten at han merker det! Og vips.....mannen er kjempe fornøyd.

Lykke til:-)

Skrevet

Som en sier, det smaker veldig forskjellig at sæden til gutter, og fra dag til dag.

Jeg har ingen problem med å la han komme i munn min. noen ganger svelger jeg, andre ganger ikke.

Liker du det ikke, trenger du ikke å gjøre det. huske det.

Skrevet

Takk for svar! Snakka med ham i går kveld om det. Han var veldig opptatt av at jeg måtte bestemme om jeg ville eller ikke. Skjønte at det kunne være ekkelt for meg. Men han sa det var like deilig som å komme inni meg, så jeg sa vi bare fikk øve litt mer på teknikken. haha.. Men det var en utrolig deilig følelse å gjøre det med ham, og jeg ble utrolig tent selv så jeg fikk meg en deilig runde i går kveld hvor alt dreide seg om meg.

Skrevet

Bra at dere har prata om det!

Jeg har bestandig gjort det, så for meg er det ikke noen stor greie mer, men det spørs VELDIG på hva mannen har spist, og hvor lenge siden det er sist han kom. Jo lengre det er siden,jo tykkere blir det,føler jeg da.

Hvis mannen spiser ting du ikke liker, som mye fisk, eller lakris etc, så setter det smak. Trikset er å få ham til å spise noe søtt eller noe sånt i tillegg,det "jevner" ut smaken. Men; jo mer man kan prate om sånt,jo bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...