fru tekopp Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Hva er billige tester? Eller skjønner jo hva det er, men hvor sikre er de i forhold til Clear Blue? Og hvor mye koster de? Syns det blir så dyrt å bruke CB hver gang jeg vil "bare sjekke". Må man kjøpe de billige testene på nettet, eller får man dem på apotek? Skal ha mensen i dag, og den pleier å komme i 10-11 tiden på dagen. Har ikke kommet noe ennå, men syns det blir dyrt å bruke opp en CB i dag. Har ikke all verdens med penger, men er jo veeeeeeldig nysgjerrig!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 lavpristester.dr eller billig-tester.no Der får du litt for pengene Sjøl har eg funnet meg ei engelsk nettside kor eg får 40 el tester og 20 gr tester for 230 kr! Inkl. frakt
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 lavpristeste.dk billige-tester.no såååånn så klarte eg å skriva rett og!!
*SmurfeMamma* Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 hva heter den engelske nettsiden da?? er testene derfra bra eller?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Vett ikkje heilt. Hehe. Blei sendt avgårde i dag så får det vel om et par dager tenke eg. Ska oppdatere då www.saveontests.com ..og den va visst amerikansk..hehe. Leita så jæskla mye på nettet i går at det gjekk litt i surr for meg..hehe. Bare huske å holde kjøpesummen under 200 kr så det ikkje blir no moms av det Va vel...7.99 i frakt, så det e jo ikkje så gale egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå