Gå til innhold

Grr...kan ikke fordra frekke telefonselgere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...nå ringte det en fra Viasat IGJEN, og da har jeg sagt TYDERLIG NEI på fredag, kjente igjen stemmen og navnet også så det var samme frekke fyren. Kjeften går til man slenger på røret til fyren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reserver deg fra telefonselgere på Brønnøysundregisteret. Da kan du kjefte på de hvis de allikevel skulle ringe deg :)

Skrevet

Må vist gjøre det, siden de nå ringer på mobiltelefoner også, før så ringte de bare på hustelefon og den har vi kutta ut for lengs...

Skrevet

Jeg er registrert mot tlfsalg i Brønnøysundregisteret, men det hjelper ikke. Var stille i 3-4 måneder, så begynte maset igjen. For noen dager siden ringte det atter en selger, og jeg opplyste at jeg hadde registrert meg hos B.registeret. "Ja, det kan ikke jeg hjelpe deg med...." Hæ? De gidder ikke sjekke hvem som er reservert og ikke, og de gidder ikke late som de bryr seg heller. Kviser på samfunnets rumpe!

Puh....tok visst litt av her...:-)

Skrevet

Hvis du er registrert i brønnøysund registeret så er det bare å fortelle dei det og legger på, dei er plikta til å vaske listene sine opp mot det registeret. Hvis dei prøver seg på at du må oppdatere den sperringa så er det feil!!! eg har ringt og snakka med brønnøysund ang det. Det du må hugse på er at det er deg personlig du sperrar ikkje noko tlf.nr. Hos oss så sto fasttelefonen på meg og eg sperra meg, så etter ei tid så ringte dei og spurte etter mannen min......eg sa at han var ikkje å treffe på detta nr. Sjekka opp med brønnøysund nok ein gong og fikk da vita at eg måtte sperre han også for nr var ikkje sperra.

Hvis nokon ringer meg ang salg så serverar eg dei at eg er sperra og ber dei respektere det. Det er ein ting til som gjer at dei kan lure seg unna sperringa, det er hvis du har eit "forhold" til dei som ringer, feks at du er kunde hos Viasat så kan dei ringe deg for å tilby deg oppgradering el ny dekoder osv til ein spes pris.

Det minka drastisk når eg sperra meg og mannen min. Så har ein barn over 18år så må ein sperre dei også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...