nr2iseptember!! Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Hei... Er det noen som kan oppdatere meg på hvor mye vi kan forvente å se på en ul i uke 12/13? Skal om en uke og er så spent!!!!!
BettyBe Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Tenker på å bestille time til privat UL rundt uke 12 selv også, men lurer også på om noen kan fortelle meg om man på disse tidlige UL'ene får vite det dersom lege/jordmor ser antydning til væskeansamling i nakkefolden? Væskeansaming kan gi indikasjon på kromsomavvik, hjertesvikt og andre fatale feil hos fosteret, men denne væskeansamlinga forsvinner gradvis fra uke 12 og vil ikke være synlig rundt den ordinære UL i uke 17-19...
Amia Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Hei Jeg var på UL forrige uke i uke 12 og var da 11+2. Vi fikk se et sprellende liten miniatyr bebis med 2 armer og 2 bein Han sjekket nakkefolden og sa bare at den så bra ut - ikke noe mer om nakkefolden enn det egentlig. Hjertet slo som bare det, og den lille klødde seg litt i hodet mens vi holdt på! Var veldig gøy og anbefales
Oktobermamma09 Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Hei Lurer på hvor tidlig legen kan se nakkefolden på ul. Jeg skal på ul i neste uke, og vil da være 9+5. Noen som vet?
jj25 Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Heisann! Vil anbefale deg å sjekke ut: ELLER: -Ganske fassinerende!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå