Ooops I did it AGAIN Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Jeg er så lei.. Har nettopp blitt frisk etter en kraftig forkjølelse, hvor det endte med bihulebetennelse.. Vi er visst mer utsatt for dette for tia, vi gravide.. Hatt endel plager med dette tidligere, men blir sjelden syk. Og no er det på´n igjen.. Tett nese, hoster, hodepine, slapp og sliten. Føler at ingen kan ta meg alvorlig lenger når jeg ikke dukker opp på jobb. Er 50 % sykmeldt pga bekkenplager, og vil gjerne fungere i jobb..men det går jo ikke. Så hører man om og ser de som jobber som hester fram til permisjonen starter og blir helt deprimert av det... Jeg er da fullt klar over at graviditet ikke er en sykdom, men jammen har det ført med seg litt av hvert av plager denne gangen.. (Skylder ikke på graviditeten for fokjølelsene mine, men det blir så ekstra tungt..) Måtte bare "blåse" ut litt frustrasjon her...
sunlight- ny baby i september Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Jeg forstår godt hva du mener. Jeg har det på samme måte med kraftige forkjølelser og feber, dog ikke bekkenplager. Ønsker deg god bedring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå