Gå til innhold

tips til stelleveske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har tips til stelleveske som passer til en beige Quinny vogn? har sett på Ju Ju Be veskene men...

gjerne tips med link/bilder:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+29.10.2009
Skrevet

Hei :-) Da jeg fikk første kjøpte jeg en flott stelleveske medplass til alt - og litt mer til.. Nå er det snart gått to år siden den gangen og jeg har aldri fått bruk for det. Så jeg har brukt min vanlige veske jeg:-) Den har plass til det jeg trenger for å gå ut (to bleier, et skift, våtservietter) :-)

Skrevet

ja, har tenkt på å bare bruke en vanlig veske. men er så greit å ha stelleunderlag+"holder" til flasker å slikt;P

Gjest Mylian&A.V+29.10.2009
Skrevet

Hehe, ja, iblant brukte jeg bare en liten pose som jeg la det du nevner oppi og la under vogna ;-)

Husker i starten da hun var helt ny, da hadde jeg med to-tre skift, to-tre ekstra flasker osv.. hehe.. tullete

Skrevet

Jeg hadde min veske som jeg la bleier, våtservietter og skift i, trodde det var det letteste. Det var det ikke....

Brått kommer det masse bøss i bleiene, og det er mindre kult å ta på poden en bleie som er full av bøss. Ikke er det lett å få ut bøsset heller siden det er bomull inni bleia...

Brått så finner du IKKE kortholderen, det eneste du finner er våtserviettene og et par sokker.... Og du er neste i køen...

Brått så har lipglossen åpnet seg, og det rene skiftet er nå seigt....

Nei, jeg sverger til egen stellebag. Da ville jeg heller hatt en som var utstyrt med en ekstra lomme som jeg kan ha mobil, nøkler og lommebok i. Min mening... :)

Skrevet

Jeg har bestilt Gaia og ko stelleveske på svenske Sveali. Bra kurs nå! Har jujube liten bleieveske også til han på 2 år. Planlegger å bestille meg en jujube gjennom mamasandmunchins.com når dollarene blir litt gunstigere. Praktiske vesker. Søk på google stellevesker bilder, så får du endel bilder.

Skrevet

Har litt dilla jeg skjønner du, og det har jeg ikke inntrykk av at det er så mange på BIM som har. Pleier å gå inn på nybaktmamma eller vogndilla. Masse bilder av vesker på vogn. Prøv det. Synes veska skal være prikken over ièn på vogna og ikke bare noe man frakter bleier og flasker i.

Skrevet

er enig me deg der;P okey, skal se innom de sidene:D:D takk!

Skrevet

Hehe, måtte le når eg leste dette. Såg det virkelig for meg:) Tenker eg vil bruka stellebag eg:)

:)

Skrevet

Reisebagen proff eller multi. Jeg kjøpte for et par år siden, og da var den en kombinasjon av multibag og proff. Grei pris (rundt 500,-) og masse plass til bleier, våtservietter, flasker og et par skift. Ikke så flashy fancy utseende, men etter å ha ett par andre (pene, men dårligere plass) ble jeg så lei av å ni-pakke.

http://www.going.no/asp/webshop_produkter.asp?varegruppeID=28&vareundergruppeID=0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...