Gå til innhold

Hei Mai 08 mammaer :)


connie79 er 2barnsmor:)

Anbefalte innlegg

Hei på dere. Fryktelig lenge siden jeg har vært innpå her. Mye har skjedd med meg og mine 2 barn. Rundt juletider flyttet jeg fra pappaen til minstemann og ting har ikke vært så enkelt etter det.

 

Men nå begynner bitene å falle på plass i livet igjen, og jeg begynner å bli vant til å være alene. Selv om det er tøft til tider. Jeg skulle gjerne ha vært 2 på nettene når han er mye våken, og når han gjør morsomme små tin gi hverdagen. Men pappaen har meldt seg helt ut og det kan nok se ut til at han ikke ønsker å stille opp mer.

 

Her i huset er det full fart nå. Han har vært treg,men nå kommer det seg. han viser hvor stor han er, han kan bake kake søte, "hvor er Damian" leken, har fått to tenner, er veldig ute etter å plage pus, aker seg over hele stua, og står på firkrabben. Og sitter støtt selv. men stå på bena, det vil han ikke... ikke i det hele tatt..

 

han er en blid og rolig gutt.. mammas gullskatt. Og jeg håper virkelig jeg klarer dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette klarer du! mammaer har uante krefter og pågangsmot! Å være alene er helt klart tøft, men har sine fordeler også :-)

 

Stå på og masse lykke tili din nye tilværelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei connie

Dette hørtes tøft ut, men du greier deg helt sikkert bra!!

 

Våre gutter er vel ca like gamle, men de høres likevel veldig forskjellige ut. Min er nå ca 7,3kg. Åler seg rundt i superfart, såvidt begynt å krabbe litt og reiser seg opp etter vegger, bord og alt han får tak i. Skal stå hele tiden og har også begynt å gå langs bordkanter o.l. Men han kan ikke vise hvor stor han er, ikke klappe, ikke peke, ikke i nærheten av å si noen ord. Enda inge tenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...