Lobelia Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Mannen min har vært å fjernet en føflekk i dag! Nå må vi vente i 14 dager på svar fra pøver! Jeg har funnet tilbake til gamle bilder og ser tydelig at den føflekken er blitt mye større! Den var nå blitt til en brun klump-lignende føflekk, fra å være en liten brun flat føflekk. Hvorfor har vi ikke tenkt over det før!!!!! Har lest masse på nettet og blir bare mer engstelig egentlig! Vet dere om også godartede føflekker kan endre størrelse? Huff og huff!
Tøysetipp Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Det er jo derfor man fjerner dem - nettopp fordi de har blitt større :-)
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 trenger absolutt ikke å være noe farlig..jeg har selv fjernet føflekker som har endret str og farge uten at det har vært noe galt..
Lobelia Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2009 Takk for svar! Det skal ikke mye til før jeg blir helt vippet av pinnen! Det er ikke mange dagene siden jeg tenkte på hvor godt jeg har det med ingen i min nærmeste familie som er alvorlig syke..... Jeg skremmer mannen min og med mine bekymringer! Fokus: pr dags dato er alt bra til det motsatte er bevist! Livet er skjørt....
Lillepusen-78 Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Føflekker endrer farge og str. Tenk deg - vi er jo ikke født med dem. På et tidspunkt dukker de opp, og de må jo da nødvendigvis vokse! Min samboer har også fjernet føflekker som hadde endret seg. Ingeting farlig funnet. Men jeg var som deg - veldig engstelig og bekymret. Alt er nok bra, skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå