Gjest Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Er så glaaad! Før helgen fikk jeg høre hjertelyden på min lille krabat! Det var en sterk og frisk fosterlyd, sa legen. ca 150 slag i minuttet. Er det slik at hjertelyden forandrer seg jo lengre man er på vei, eller? Nå er jeg 14+5, og nå når jeg har fått påvist så fin hjertelyd så har jeg fått roet ned nervene mine, dette går nok mest sannsynlig braaaaa <3
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Så moro da! jeg fikk høre den før helgen jeg og:) og det var en kjempefin opplevelse! det er veldig spesielt med det første møtet med babyen altså.. de små dunkene er liksom et bevis på at man faktisk har en liten en inni der!
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Ja, ikke sant! Var helt merkelig å høre de små dunkene. Da gikk det litt mer opp for meg at det er noe der inne. Merkelig at det går an =)
det spirer Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Det er helt fantastisk. Var hos jordmor på fredag og hørte 160 slag i minuttet. Klarte ikke holde tårene vekke. De spratt ut... En deilig følelse...
<3 Snart tobarnsmamma <3 Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Var hos jordmor forrige uke og fikk høre kraftig hjertelyd med en gang. 133 slag i minuttet. Tårene spratt med en gang hos meg og. Ble bare så glad for å høre at det var liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå