Sannamor ;)Fødeklar:) Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Hei:) vi skal reise til thailand i april,da blir ho lille 7 mnd. Og jeg lurer så på hvordan skal det gå med tids forskjellen,hvordan gikk det for dere?
erteposen + 4 Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har ikke reist til Thailand med så små barn, men til et sted med samme tidsforskjell. Det går veldig greit med de minste, og så blir det så tidlig mørkt at en kommer i rytme. Når en reiser til tropiske strøk med så små barn med dårlig imunforsvar er det igrunnen det som bekymrer meg mest.
Mrs. Bouquet Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Tror ikke tidsforskjellen blir noe problem, men litt stress på flyet blir det sansynligvis. Det som bekymrer meg er alle skrekkhistoriene, så viktig at du hører på helsestasjonen eller hos legen hvilke forholdsregler du må ta. Vet om noen som reiste med sin baby og kom hjem uten, grøsser ved tanken. Ikke meningen å ødelegge gleden, men det er ikke uten grunn vår helsestasjon fraråder slike turer med barn under 4 år. Men de har vel kanksje en litt vel hysterisk måte å tilnærme seg ting de ikke har helt peiling på og som er utenfor deres kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå