Har to nydelige jenter Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 mens jeg holdt på å støvsuge nå kjente jeg plutselig en sterk parfymelukt midt i stua, og ikke lukten av min eller samboer sin parfyme... Gikk både på soverommet og badet for å kjenne etter samme lukt men det luktet helt annerledes, og når jeg kom tilbake i stua var lukten nesten enda sterkere... Jeg syns sånt er så ekkelt og jeg er lettskremt... HUFF
cherry coke Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Har opplevd det jeg også=) Har nok en logisk forklaring:)
Mockanin Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Jeg også har opplevd det. Ene gangen kom det plutselig en veldig sterk duft av en kvalmende herreparfyme.. Viste seg at eldste som da var 12 år hadde kjøpt seg noe skvip på ferie i Spania som lukta helt for jævlig. Hadde vist "ramal" opp i flaska. Flere ganger for en tid tilbake kjendte jeg en litt spesiell lukt, litt sånn "gammel" lukt, ikke noe parfyme lukt. Pga. andre hendelser var jeg i kontakt med en dame fra Ådelig senter (eller hva det het) og fikk da vite at det var en forpakter fra en gammel gård i nærheten, huset vårt lå på jordet til gården, som rusla rundt hos oss til tider. Denne hadde på seg sånne vadmelsbukser og jakke som hun mente jeg burde kjenne lukten av. Nå er mannen og lukta borte.. Tror jeg, kan føles som vi ikke alltid er alene men det er ikke noe som plager meg så da gidder jeg ikke finne ut av det. Kommmer kalde gufs i rom det ikke burde skje i. Føler meg til tider iaktat, og flere ganger når jeg sitter konsentrert og scrapper ser jeg en skygge bak ene skulderen min, som om noen står og følger med på hva jeg driver med. Ene gangen skvatt jeg skikkelig (sitter med headsett med musikk) og trodde det var mannen som luska seg inn til meg. Men han satt klistra forran tv'n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå