Gå til innhold

da har jeg hatt uttak og ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. jeg fikk ut 7 egg!!!! så fantastisk bra til å være meg, har aldri hatt mer enn 3, så dette er gode nyheter :o) nå er det bare å vente på dommen som kommer klokken 09:00 på onsdags morgen da jeg ringer inn å hører om de har overlevd! får håpe alle er modne og befrukter seg perfekt- slik at det blir baby + noen på frys * håpe*

da er det bare å ligge på hotellet....å vente :o)

en glad klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ventingen er gruuuusom!!!!

ønsker deg masse lykke til Lillebie!!!!:)

Krysser fingre og tær for deg og håper på en god nyhetsoppdatering på onsdag:D

Skrevet

tusen takk fostermor :o) håper at denne gangen er jeg like heldig som deg- og at det blir et desember-barn på meg :o)

Skrevet

masse masse lykke te:))))))))

Skrevet

Fantastisk lillebie, jeg heier på deg fra sidelinja! Blir kjempespennende å høre hvordan eggene befrukter seg, tror dette går kjempebra jeg.

Mange klemmer til deg og lykke til!!!

Skrevet

Lykke til dette høres jo veldig veldig bra ut... :-)

Skrevet

Så utrolig bra Lillebie!!!! Det er så godt når en får så gode nyheter!:-)Tenk at du til og med kan få noen på frys!!!:-)

Jeg var på UL i dag, klarte ikke å få helt med meg nøyaktig antall egg, men tror det var 4-5 som var noe å satse på også noen små. Det er færre enn sist, men får håpe de små kommer etter.

Lykke til på onsdag og plei deg selv godt i Danmark mens timene snegler seg avgårde!

Skrevet

det kan fort bli flere lillatante- jeg reiste ned med 3 egg på skjemaet + mange små som ikke skulle bli noe, men jaggu var det 4 mer enn anntatt- så man kan bli overrasket :o) men 4-5 egg holder lenge det !

holder på å kjede meg ihjel her nede.... blir bedre i morgen når magen er litt bedre, og jeg kan ta meg en spasertur ute å titte litt :o)

lykke til videre med egga dine :o)

Skrevet

Så flott lillebie :-D

Da jeg var i køben i neste ei uke kjøpte jeg meg flere billige dvd og så på film på pc min - i senga med snop til. Det var sikkelig koselig ;-) Jeg måtte prøve å slappe av med spente kroppen som ventet på resultatet på antall egg på uttaket, om de ble befruktet, delte seg og om de ble gode nok til innsetting.

Jeg krysser fingrene for at det blir innsett og frys på deg :-)

Skrevet

Så flott resultat!! Gratulerer med 7 fine egg:o)!!

Kos deg med fridager der nede i det "deijlige" land................

Ikke så dumt det heller, ihvertfall ikke imorgen da du kan være litt mer på farten.

Klem

Skrevet

Kjempebra, Lillebie! Nå må du bare kose deg mens du er der nede. Vet hvor kjedelig det er å ligge på hotell der, men husk at like utenfor har du mange fine restauranter du kan sette seg på og bare suge til deg den fantastiske atmosfæren som råder i Køben :) Jeg krysser fingrene for deg på onsdag! (Da ligger jeg på hotell selv og lurer på hvordan det har gått med mine egg som skal hentes ut i morgen ;)

Skrevet

Satser, jeg har utstyrt meg selv med 3 sesonger av Friends, internett, godis og TV`n - så jeg skal ikke ha noe problemer med å slappe av hvertfall :o)

Astra : LYKKE TIL med uttaket , skal krysse fingrene for deg!

takk alle for søte meldinger :o)

har skikkelige smerter nå...redd for å bli overstimulert igjen...men får bare slappe av.. synes legen sa at det blir vondt i 24 timer - før det blir bedre igjen!

Skrevet

For et strålende flott uttak lillebie, det var jo over all forventning :-) Nå skal resten av prosessen bli like vellykket, og du får en liten baby til jul !!!

Ser deg levende for meg på hotellrommet i Køben, har jo ligget der selv...men sikkert litt lange timer og dager hvis du er alene....men du får se på det som forberedelse til tiden som kommer, mye venting når en går gravid også :-) :-)

Blir spennende å høre på onsdag, masse masse lykke sende deg !!

Stor klem

Skrevet

Gratulerer med 7 flotte egg!!! Krøll deg sammen i senga og kos deg så godt du kan frem til innsetting. Nå er du snart med i ruge-gjengen du også!

Skrevet

Åh, så fint å høre,lillebie!!!Har tenkt på deg!!! 7 egg, det var det jeg fikk ut også!!!!:):)Håper det blir mange befrukta egg,og at det denne gangen er din tur!!!!!!!Kos deg så godt du kan i DK:):)

Skrevet

Gratulerer med 7 egg. Høres veldig bra ut:) Lykke til!

Skrevet

Så fantastisk med 7 egg! Det må føles godt :) 7 har vært et lykketall for oss i maaange år (bl. annet møtte vi hverandre den 7., satt inn egg den 7. og kilometertelleren på bilen sto på 77777 da vi parkerte på danskebåten på vei til uttak) Så nå håper jeg at 7'er lykka smitter over på deg :)

Kos deg så godt du kan, gjett om vi tenker på deg!

Kan du forresten ringe Nordica i morgen så du får vite hvor mange som er blitt befruktet? Det fikk vi til vår klinikk, og klarte å slappe av i vente på innsetting :)

Stoor klem

Skrevet

hehe får håpe lykken deres har smittet over på meg :o)

Nordica ønsker at jeg ringer onsdag klokken 09:00- for da vet de med sikkerhet hvor mange egg som har klart seg- så jeg skal holde ut til da :o)

Skrevet

Vi krysser fingre og følger spent med :-)

Skrevet

Hei IVF-mammaer. Så spennende med det lykketallet. Dere har sikkert bestemt navn på gutten allerede, men Sjur hadde jo vært et flott navn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...