Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Hvillken prevensjon anbefales det for sex uten fast partner? altså kondom blir jo brukt, men hvis dette "forholdet" varer mer enn den ene og andre gangen, så må jeg kanskje også ha noe.... men jeg orker ikke å begynne med p-piller som jeg må huske på, uten at jeg kanskje ikke har sex en gang!! har bare en venn på lur nå, som jeg har vært en gang med, og er invitert på besøk til mer, men ingen vet hva mer det blir med det... kansje bare en gang... eller... mer? ingen aning :-) men jeg må jo tenke på det... hehe ikke vant med dette her jeg, har jo bare vært i fast forhold, ikke noe sånn kosing...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Vil vell også anbefalle kondom, alltid når det gjelder tilfeldig sex. Heller bytte til noen anner når du er helt sikker på at du kjenner personen og vet at dette er noe som vil vare..
NoDoubt Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Jeg anbefaler og kondom. Men utvikler ting seg så er nuva ringen bra:-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Kondom er jo det eneste som beskytter mot smitte så vil anbefale det jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå