Let's hear it for the boys! Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Nå har jeg gått hjemme i to år til sammen. Vi venter på bhgplass til minobolla, men tviler på at det skjer noe før til høsten, for å si det sånn. Nå er jeg helt forferdelig babysyk! Men det jeg EGENTLIG trenger, er en jobb! Det har sikkert også noe med at jeg hadde en SA i sommer, og skulle hatt termin 1.april. Det hadde jo vært såååå koselig med mage, svangerskapskontroller, UL og ikke minst fødsel!! Buhu...
HokusPokus&Filiokus Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Sett igang å lag baby da Kanskje har det også noe å gjøre med at mini`n skal i bhg? Jeg ble skikkelig babysyk av å tenke på at min "mini" skulle begynne på skolen Kanskje vi trenger noen som er avhengig av oss? hehe.. da tror jeg det blir mange unger her gitt..
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2009 Nei, det passer så dårlig! Må nok jobbe litt før det blir ny baby på oss Men kjenner jeg oss rett, skjer det nok fort et uhell, ja... Vi kan så vidt se på hverandre uten å blir gravide! hehe. Kan nok hende at det er fordi minibolla begynner å bli så stor. Nå er han jo ikke baby lenger
HokusPokus&Filiokus Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Hehe, heldigvis ikke så veldig lenge man trenger å jobbe for å tjene nok til noen rettigheter da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå