Gå til innhold

England

Luftig med nr2 på vei*Høygrav*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen av dere som har kjøpt barnevogn i England, og vil dele noen erfaringer derfra? Vi skal ta oss en langhelg der snart, og siden pundet er så lavt tenkte vi kjøpe med oss en del utstyr derfra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Broren min og madammen hans bor i Irland o de har kjøpt seg helt nytt utstyr rundt om Englandområdet....

Og snakk om å være billigere enn i Norge du...

Nå har de kjøpt seg helt splitter ny vogn - en slik ala Quinny freestyle. men bag, sprtsdel og plass til bilsete for kr 2000,-

Skal du ha det samme her i Norge så koster det 3 dobbelt så mye. Så tror dere gjør det lurt å kjøpe i England ja.

Skrevet

Wow, håper virkelig at vi kan finne noe slikt! :-)

Skrevet

Kom nettopp hjem fra London. Kjøpte ikke noe utstyr, men på mamas&papas har de mye fint og rimelig mammatøy. Rimelig i forhold til her hvertfall.... Og mye finere! De har mye utstyr der også. Sjekket ikke prisene, men så en utrolig stilig vogn jeg gjerne skulle pakket ned i kofferten :0)

Skrevet

Gå på Mothercare ( i Oxford street, hvis det er London dere skal til), der har de masse barnevogner av ulike merker mm. Alt utstyr er ca 1/2-1/3 av prisen i forhold til Norge. Mamas and Papas har også masse fint, men bare eget merke og litt dyrere. God tur og lykke til.

Skrevet

...og mens jeg husker det, hvis du handler noe dyrt, spør i butikken om de kan fylle ut et skjema som du kan ta med deg til et kontor på flyplassen for å få igjen skatter og avgifter (tror det heter tax excemption form). Det er snakk om i allefall 15% ekstra avslag.

Skrevet

Det er jo helt strålende!! Tusen takk for alle svar :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...