Gå til innhold

FG Friend?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe..

har i over et år hatt kontakt med en jeg har blitt kjent med gjennom felles venner...

kontakten har vært sms, mail, Facebook chat og sånn... Har jo truffet han, men i ettertiden har vi aldri truffet hverandre, bare snakket gjennom disse mediumene :-) Men har alltid sagt at vi skal treffest og sånn...

Traff han da for noen helger siden, på byen, etter hvert vårt vorspiel.. Vi gikk fort inn i dansen......... og så ble jeg med ham hjem og vi .. koste oss.

vi har vært helt ok med det etterpå, litt sånn enig i at vi ikke legger så mye i det liksom.. bare kos..

og vi har snakket like bra sammen etterpå...

og så har han invitert meg på besøk igjen.... (med samme hensikt!)

Jeg blir jo fristet, men på andre siden så er dette noe jeg aaaaldri har gjort før! dette var mitt første one night stand, og jeg er liksom så fornuftig at jeg "gjør ikke sånn" liksom hehe...

men jeg blir jo fristet, er jo godt med litt kos.... men så er det det der... "hva skjer etterpå??"

klarer vi å beholde vennskapet? blir det bare dumt etterpå (vi klarte jo det fint etter sist gang)

tror ingen av oss tenker noe seriøst med dette, og planlegger noe forhold.. for min del så har jo jeg unger og vil være gjennomtenkt før noe sånt evt skjer, for hans del, er han jo singel uten barn og forpliktelser osv og det han er vel ikke klar for den situasjonen, sånn over natten! Vi har jo litt forskjellige liv...

men så er det dette da... skal vi bare kose oss? godt med litt nærhet....??

så slipper det å gå over et år til neste gang.....

hva tenker dere?

jeg er alltid så overfornuftig...... men spent og nysgjerrig, og det var jo godt m litt kos,nærhet................. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kom igjen, er vel noen av dere alenemødre som har vært borti dette? :-)

Vi har snakket masse om dette i det siste, men jeg er så usikker på hva jeg begir meg ut på og om jeg skal gjøre det!!! :-)

Skrevet

Jeg hadde lett gjort det..

Skrevet

Er i litt av den samme situasjon som deg.. Er en fyr som jeg har vært litt "bortpå" før, som jeg har fått kontakt med siden jeg ble alene. Jeg føler at jeg trenger litt nærhet og kos nå..

Er over ett år siden sist jeg var intim med noen (og det inkluderer 10 mnd med eksen...), så føler jeg har ett behov som må dekkes..

Vi har nå avtalt en dag som vi skal møtes, og vi har vel gjort det tydelig for hverandre hva vi ønsker for å si det sånn..

Ingen av oss ønsker noe seriøst forhold pr dag, bare litt kos nå og da :-)

Men selv om man i utgangspunktet har avtalt at dette er "useriøst", kan man jo lett begynne å få følelser for den andre, og det er da ting begynner å bli "farlig"... Så vær forsiktig..

Skrevet

Hei takk for svar, det var kjekt!

utenom den kvelden med ham, så er det over 15 mnd + siden sist :-) kan legge på litt til, for jeg husker ikke siste sex med ex! :-)

så ja, det kiler litt når jeg ser romantiske filmer for meg selv her :-) hehehe

- OG når jeg prater med han her om disse tingene! går jo rundt her helt rar..hadde ikke kontakt igår og da var jeg ikke så tullete og tenkte litt fornuftig igjen!

Ja det er jo litt skummelt når det gjelder følelser... Men begge er vel klar over hva dette evt skal være.. en elsker. jeg hører hva han sier og tenker - eller mellom linjene! og jeg tenker heller ikke noe lenger enn akkurat nå...

Er jo store omveltninger for oss om vi skulle ønske noe mer (jeg barn - han ingen), så jeg tror ikke noe forhold skjer med det første! Rart jeg hadde aldri trodd noe sånt som nå skulle skje engang, men nå er jeg i ferd m å gjøre ting jeg aaaldri trodde jeg skulle gjør!

Et one night stand har jeg heller aldri gjort eller trodde jeg kom til å gjør... er så fornuftig jeg liksom.... (grrr)

men hvordan går vi frem da! hehe. ringe på døra, hei og hallo, kyss og kos og opp i seng? eller small talk?? og etterpå!!??? ligger jeg over og drar på jobb derfra? frokost? drar jeg etterpå, på natta.......... ja de vanlige tankene etter et ONS!! :-)

føler dere kjenner hverandre litt bedre enn vi to gjør??? så da går det gjerne lettere? jeg har pratet m han en stund, men helst via sms, facebook chat mail og sånn, ikke pratet mye med ham hverken tlf eller face to face...

Har du truffet din FGF nå da? hvordan gikk det? :-) altså alt dette før og etter greiene....

Skrevet

jeg har en sånn venn:)

mellom oss er det ikke rart, mer og snakke om heller:) sånn forhold som hl forklarer så tror jeg ikke de vil ødeegge det dere har heller knytte dere mer sammen..

til anonym 21:22 11/3

man snakker gjerne litt løst og fast før man begynner å kysse og kose.

som du hadde gjort med Kjærsten på en måte.

det gjør hvertfall vi:) også etterpå sitter vi å skravler litt løst og fast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...