Gå til innhold

Jeg trenger litt hjelp til montering av Acta Graco Cosmic!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal montere setet bakovervendt i baksetet. Jeg har vært inne på nettet og funnet bruksanvisningen (for den har jeg selvfølgelig ikke samlet på fra sist gang...) men det er en ting jeg ikke finner... Foran på setet ved bøylen, så henger det en BLÅ klips i en snor. Hva skal jeg bruke denne til?

Jeg skal montere setet i bilen om en times tid, så fint hvis noen kan hjelpe meg litt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ujsh stakkars deg.og det mener jeg!hehehehe.kjøpte samme bilstol og fikk HELDIGVIS hjelp av de som jobbet på reflex for det der var noe av det værste vi har vært borti. ok nå var det mørkt og vi så lite så det kan nok være grunnen, men den bilstolen skal ikke ut før vi skal evt skifte bil eller sette den andre veien.hehehehe.

Men kan ikke komme på noe med den blåe klipsen....

Skrevet

Er ingen blå klips på vårt... Hmm..

Skrevet

Setet er 4 år gammelt, men det skal vel ikke ha noe å si. Den blå klipsen er ikke fastmontert på setet, slik som de røde, men henger i en snor. Så er sikkert ikke så viktig. Men hvis noen vet...

Skrevet

Den skal du feste i selen der framme den henger, du brukar ikkje dei røde når du har det bakover. Hvis du trykker sete litt ned i sete og festar den slik at sete da står fast, det skal ikkje bevege seg med belte. Hvis du skjønna............. Er nokon år sida eg hadde det bakover men eg har det samma sete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...