Gå til innhold

Strekkmerker... =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige svangerskap fikk jeg noen helt nederst på magen.. Men det var ikke sååå ille.. Da vokste jeg jevnt og trutt gjennom hele svangerskapet..

Nå har jeg begynt og få strekkmerker på navlestadiet.. Altså midt på magen.. Er langt ifra cellet enda.. Men ser et par streker som begynner og utvikle seg.. I dette svangerskapet har jeg egentlig ligget ganske lavt på sf mål inntil jeg ganske ut av det blå fikk den kula på magen og sf målet spratt i været..

Venninen min sier at det kan være derfor jeg får strekkmerker denne gangen kontra andre gangen.. Fordi magen vokser for raskt , kontra sakte men sikkert.. deprimerende er det uansett.. Men jeg latt det ikke akkurat gå utover nattesøvnen.. Tenk deg lille jenta som ligger og venter som premie.. hehe.. =)

Men.. når jeg har begynt og få litt nå.. I uke 33.. Hvordan blir magen når jeg er fulgått da?? Hjelpes.. =(

Vi kan jo bare kjøpe ny trøster mannen da.. haha.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk strekkmerkene mine under fødselen, jeg. Argh...trodde jeg hadde sluppet unna men den gang ei=) Har litt på hoftene og litt på magen. Magen viser jeg ALDRI alikavel, så det er ingen krise. Men det er jo våres battlewounds....synes ikke det er så ille jeg=)

Skrevet

Nei sånn til vanlig så går jeg ikke akkurat og viser frem magen.., men på sommeren så blir det jo sånn at man går i bikini.. Og jeg nekter plent..., strekkemerker eller ei og hjemme meg bort under klær på stranden eller i hagen pga strekkemerker altså.. hehe..

Men kjedelig er det jo uansett.. =)

Skrevet

Magen og kroppen min er ødelagt, men pytt sann...skal trene meg opp og så skal jeg se om det blir litt magaplastikk på kratermagen min etterhvert. Men det var vel verdt det!! Har 3 vakre og nydelig barn som jeg elsker og forguder :-)

Skrevet

Ja er så absolutt verdt det.. Og som mannen sier .. Ikke tenk på det.., jeg elsker deg uansett og vi kjøper jo bare ny hvis det er det du vil.. hehe.. =)

Skrevet

jeg fikk en del strekkmerker midt på magen forige svangerskap, og syntes det var helt grusomt. Men etter ca 1 år hadde de krympet og bleknet en del, og da jeg ble gravid denne gangen syntes de nesten ikke. Nå som magen buler ut synes de selfølgelig, og jeg prøver å smøre meg med bodybutter fra bodyshop i håp om at det ikke vil komme fler...

Er liksom ingen ting å gjøre med... De kommer når de kommer...

Skrevet

jeg har vært heldig og sluppet strekkmerker på magen.. men nå er jeg gravid for tredje gang så kan jo komm nå.. det vet man aldri...

men jeg tror ikke det nødvendigvis må bli så ille selv om du begynte å få det tidlig! jeg fikk tidlig andre steder på kroppen men de ble ikke store og nå syns de såvidt!! men kjenner en som fikk masse strekkmerker ikke lenge før fødsel.. var sikker på å slippe unna og det trodde jordmora ho kom til å gjøre også! men så plutselig kom dem og det var helt utrolig mye.. hele magen! så man vet aldri når de kommer eller hvor ille det blir!

alle håper jo å slippe men tror de fleste får noe.. jeg bryr meg ikke så mye om dem men blir det veldig mye denne gangen så syns jeg det er kjedelig!!

Skrevet

Jeg hadde ikke et eneste strekkmerke før i uke 37, men da muterte de og :-S Fra 4 små striper ved navlen spredte det seg til å dekke nesten hele magen. Så ut som sånn flammelakk som var sprayet på magen.

Håper du slipper billigere unna enn meg, de er fortsatt ganske synlige, ikke røde, men de vises. Det er 13 mnd siden gullgutten kom.

Skrevet

Denne gangen fikk jeg pltuselig en neve strekkmerker på hver hoftekam i slutten av 20 tallet (på uker), men de "formerte" seg ikke frem mot fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...