Gå til innhold

Sender dere mye sms?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det!!

Har heldigvis gratis sms i mitt abb, og sender vel 800-1000 i mnd, og for de som er raske i hoderegning blir dette ca 26-33 meld pr dag.

Uff det hørtes veldig mye ut når jeg skrev det slik.

Jeg sender ofte til mange på en gang, og ofte går meldingen over mer enn en meld om gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! sender mye sms, synes det er mye bedre enn å ringe,er ikke så glad i å prate i telefonen jeg:)

Men bruker det mye til mannen for å gi beskjeder og sender mye til venner.

Skrevet

Jeg sender i perioder en del, om jeg kan gi beskjedene via sms gjør jeg helst det i stedet for å ringe. Men blir vel stort sett ca 10 om dag i gjennomsnitt (tror jeg)

Skrevet

Blir en del sms. Jeg tror jeg liger på 800-1000 i mnd som Kokkeli (sjekke Telenor.. jadda, det stemmer!)

Men jeg må innrømme at i perioder så sender jeg mer enn det også. Jeg er i det store og hele veldig glad i mobiltelefonen min, og forresten så ringer jeg en hel del også. Dette var en dum tråd, Kokkelimonke, jeg skulle aldri svart.. hehe

En venninne av meg som jeg har fortalt om før, er i perioder veldig dårlig pga MS, og hun sier at hadde det ikke vært for sms og e-post, så hadde hun knapt hatt venner igjen. Noen ganger synes hun det tar for mye krefter å skulle ringe. Med skriftlig kan hun svare når hun orker.

Skrevet

Nei, i forhold til dere andre sender jeg ikke mye sms, kanskje gjennomsnittlig 3-4 om dagen.

Skrevet

Ligger vell på lik linje med 800-1000 i mnd, hvis ikke mere.. Blir en del om dagen, men bor et stykke unna venner. Og noen sender jeg flere mld med hver dag. Også er det veldig greit å sende en sms med en liten beskjed istedenfor å ringe..

Skrevet

Tja det blir noen.

Sender gratis sms nå. Men før jeg fikk det så sendte jeg for en 3-400 kr i mnd. Gidder ikke å regne ut hvor mange det er til dagen,men noen er det da en sms koster 59-69 øre pr stk. Sender mindre nå når jeg er masse på nett med både msn og fb.

Skrevet

Blir nok endel ja, men ikke alformange heller. Har igrunn ikke noe antall å komme med. men til vanlig max 10 om dag, og enkelte dager bare 1-2. Men i høytider/ferier blir det myyyyyyyyyyyyyyyye mere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...