Gjest Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Synes det er så vanskelig med navn. Er jo tross alt ungen som skal bære navnet Har tenkt på Marit Kristine... -da er det etter min mor og en nær venninde... Går det an å kalle en unge det?? Vil ha et navn som er "vanlig" men som ikke er 10 på topp sånn at det er 5 i samme klasse med samme navnet.
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Synes det var et søtt og fint navn! Men i bunn og grunn er det jo du/dere som skal avgjøre om dere vil kalle henne det Det at navnet har en betydning for deg, gjør det enda mer spesielt. Men for å ha det klart, både Marit og Kristine er veldig vanlige navn, så du må ikke se bortifra at det er flere i hennes kull som heter enten det ene eller det andre, men det bør i grunnen ikke bety så mye, selv om jeg er likedan selv, vil ha et navn som ikke "alle" heter. Men jeg tror det er bortimot umulig med mindre du er usedvanlig kreativ
laffi - fødeklar :) Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Synes Marit Kristine passer godt sammen jeg Og så er det jo fint med navn som betyr noe for dere! Vet ikke hvor vanlige de navnene er i dag, de var vel kanskje mer vanlige på den tiden vi ble født? Uansett tror jeg ikke mange vil ha den kombinasjonen dere tenker på!
Juni prinsesse Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Det var et veldig koselig navn ) Føler litt at veldig mange er så opptatt av å finne spesielle navn, at flere av de gamle gode går litt i glemmeboken...
morsomjente Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Syns dette var utrolig fint navn...(jeg er ikke en av de som liker mote navn) gjør alt til å ungå det jeg haha... men disse navnene passet utrolig godt sammen, å god historie bak navnene:)
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Tusen takk for tilbakemeldinger! Jeg er ikke sånn superoptatt av dette med navn. Mange av veninnene mine vil ha veldig spesielle navn som ingen andre har, gjerne med en ny vri på stavemåten og sånn. Jeg tenker mest på at ungen som skal bære navnet skal trives med det, at det er sånn passe normalt men ikke så populært at "alle" heter det samme!! Det blir jo spennende å se når babyen kommer.. Foreldrene mine hadde bestemt navn til meg leeenge før jeg ble født å så syns de bare ikke det passet når de først så meg:P Så da fikk jeg det navnet jeg har og det er jeg godt fornøyd med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå