Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Jeg gjør det. Den står alltid på når jeg og minsta er alene hjemme. De andre barna skrur den fort av, og det blir mange ganger for mye med en radio på i tilegg til at de skal snakke og synge.. Da blir det bedre med en barne cd på.
Odetta Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Hører desverre alt forlite på radioen,i hvertfall nå når jeg er i perm. På jobb hørte jeg en del på det men blitt lite i det siste. En ting som er bra er jo at jeg ikke blir hjernevasket til å like en låt som blir spilt mye på radio,selv om jeg syns det er noe dritt:)
metaMORfose Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Vi er ganske strenge angående tv, så radioen står nesten alltid på før kl 18. Her går det som regel i P4, untatt på lørdager som vi hører på P1, kanskje reiseradioen på sommeren.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 nei, hører kun på radio når jeg kjører bil. Det er jo varierende hvor mye jeg kjører, mne til daglig er det bare småturer, t/r jobb og t/r butikken.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Høre mye på P4, radioen står som regel alltid på på kjøkkenet når jeg holder på der inne. Også er det radioen som 90% av tilfellene står på i bilen når jeg er ute å kjøre.
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Jeg hører ikke så mye på radio. Det hender jeg setter på den der "svenske favorittar" om kvelden eller når jeg setter meg ned og skal gjøre litt papirarbeid ol. Jeg hater reklame! Både på radio og tv. Når det kommer reklame så skruer jeg av lyden. Og jeg får panikk hvis det kommer en sang som jeg absolutt ikke liker. Jeg er litt rar sånn!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2009 Jeg hører på Radio Norge. (Heter kanalen det tro, nå ble jeg så usikker), de som spiller musikk fra de siste 4 tiår. Den liker jeg best. Allsidig musikk, og mange gode programmer.
Korse76♥ Skrevet 11. mars 2009 #8 Skrevet 11. mars 2009 Hører svært sjelden på radio, annet enn på langkjøring. Men radioen står på hos en kollega på jobb, leser nettaviser osv for å holde meg oppdatert. Syns det er for mye styr på radio, men klart ok innimellom.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 11. mars 2009 #9 Skrevet 11. mars 2009 Nei, svært svært lite... Når jeg og lillemor er alene hjemme har jeg heller på en barnecd, for det er hun så glad i Og når vi er hjemme alle sammen er det llyd nok i leiren kan derer tro På kveldene koser jeg meg med en lydbok dersom jeg vil høre på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå