Gjest Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Noen som har gjort det ? Går det an å få det til aleine, eller må man ha hjelp ?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har satt det mange ganger uten problemer.. Ikke på meg selv da.. =)
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Det går fint, met et like klyx vel og merke, ville IKKE satt klyster ;-), men husk å ligg på rett side når du setter det! Den venstre! Har med tarmens utforming å gjøre, så det ikke renner ut før det skal og fordi klyxet skal få virke litt, ligg noen minutter, knip igjen og sprett på do...det kan komme fort. ;-)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Vet om mange som har gjort det også.. Jeg tenkte og kanskje sette miniklyster før jeg skal dra på føden siden jeg ikke ble tilbudt forrige gang..
cherry coke Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Miniklyx går fint alene, men klyster er det litt værre med..;-) Prøv et miniklyx først, du.
Bamsemums Skrevet 9. mars 2009 #7 Skrevet 9. mars 2009 Går helt fint og sette klyster aleine. Gjorde det flere ganger når jeg gikk gravid. Pga. jeg var endel oppstoppa under svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #8 Skrevet 19. april 2012 ka er de verste som kan skje vis du for in 5dl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå