Gjest Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har vært plaget med dette forige gang og helt til termin. Da fikk jeg gutt. Denne gangen har oppkastet gitt seg rundt uke 18 men kvalmen er der enda. Venter Jente. Bruker Zofran denne gangen, sist fikk jeg mye annet men ikke zofran. Men nå er jeg 27 uker og har de siste 4 dagene begynt å spy igjen, begyndte med bare om morgenen, men nå er det nesten hele dagen igjen..Noen som har vært borti det..? Kan det være bare omgansyken eller er det slik jeg skal ha det resten av svangerskapet...Var så glad for å være bedre jeg... Og er det noen som har merket forskjell på å gå med gutt eller jente.?
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Med førstemann spydde jeg daglig hele svangerskapet. Med andremann de tre første og 3 siste mnd. Nå med nr 3 har jeg spydd MYE i 14 uker, nå er det max 1 gang i uka Håper bare det varer Har 2 gutter fra før, var ulikt begge gangene. Men store vekt tap med begge to. Nå har jeg gått opp like mye på 17 uker som hele svangerskapet totalt med nr 2. Håper du blir bedre. Er så fælt med oppkast. Små måltider veldig ofte hjalp av og til. Kom det sultfølelse ble det MYE værre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå