Gå til innhold

JAAAAA!!!

Lillemor + bittelillemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk positiv test idag!!!! Endelig!! 1 år etter at vi startet prøving. Omtrent på dagen ett år etter faktisk ;o)

har hatt mine anelser, men har virkelig ikke turt å håpe på positiv test. var helt nervevrak i dag tidlig, men testen ble positiv etter kanskje 10 sekunder, det gikk utrolig fort!

Har faktisk hatt litt symptomer, men har prøvd å ikke henge meg opp i de, for jeg føler at alle symptomer kan være hva som helst. Men - denne gangen stemte det tydeligvis. Mine symptomer er:

- Ømme pupper (det mest tydelige symptomet!)

- mørke ringer rundt brystvortene

- litt uvel

- En god del murringer i magen, nesten som mensverk, men smerten ligger liksom lengre ned enn valig, ned mot skambenet.

- Er enten litt for kald eller iltt for varm

- Litt trøttere enn vanlig.

Jenter - jeg drysser babystøv på alle dere!

Og håper det går bra denne gangen! er min 3. graviditet (ingen barn ennå), så jeg håper alle gode ting er 3!!!

Jippiii!! har smilt i hele dag, jeg. selv om det er mandag ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye. Kjempe glad på dine vegne... Håper du får et fint svangerskap! Blir spennende. Takk for babystøv ;) Jeg tok også test i dag, men fikk en svaaaaaak strek.. Svak nok til at jeg måtte studere den leeenge... skyggeaktig, men snev av rosa, men den ikke hvit da, så jeg kan ikke konkludere... men om jeg klarer å vente i 48 timer? aldri !!!!

Skrevet

Ja, huff, den testingen er utroilg nervepirrende. du kan jo ta en ny imorgen da?? Prøv en annen sort?

håper det går veien for deg også!!!! Kan jo hende det bare er litt tidlig, og at den blir tydeligere imorgen ;o)

Skrevet

ja, jeg tror jeg bestiller meg en digital en på billigtester.. liker ikke disse strekene ;)

Skrevet

gratulere så masse:)

lykke til videre!!

suger til meg babystøv så godt jeg kan:)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så gøy:D Gratulerer så mye med spiren din!! Skal virkelig krysse fingrene for at den sitter de neste ni månedene, lykke til:D

Skrevet

Så koselig! Gratulerer, kos deg masse!

Skrevet

Takk, jenter!!! Håper dere alle følger like etter!

Glemte forresten å si at jeg prøvde slimløsende hostesaft denne måneden (første gang jeg prøvde). Og da satt spiren. Lurer nesten på om det er noe i dette med hostesaften altså!!!

Har i tillegg gått til akupunktur noen måneder, og er kjempefornøyd med det. Men, føler nesten at det var hostesaften som gjorde utslaget.

Skrevet

Gratulerer så masse masse med spiren! Så utrolig gøy:) Skjønner at du har gått å smilt i hele dag! Vi har og prøvd i et år nå så håper ikke TR kommer å besøker meg de nærmeste dagene, prøver å ikke tenke for mye, men men håper håper!

Lykke til med svangerskap!

Takk for Babystøvet:) det trengs:)

Skrevet

Gratulerer så masse masse med spiren! Så utrolig gøy:) Skjønner at du har gått å smilt i hele dag! Vi har og prøvd i et år nå så håper ikke TR kommer å besøker meg de nærmeste dagene, prøver å ikke tenke for mye, men men håper håper!

Lykke til med svangerskap!

Takk for Babystøvet:) det trengs:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...