Nattinatta Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 her er lillegutt 7 mnd nå. og han er jo ikke akkurat så mye utenfor vognen når vi er ute... fikk spm av svigermor nå om vil vil hun skal kjøpe regntøy til de små, eller om vi vil ha penger å jøpe noe annet de trenger.. kusinen er litt over 1 år, som helt sikkert trenger regntøy! Så deror vi har fått spm.. men er det vits i å kjøpe regntøy for denne våren da?
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Skal dere være utenfor vogna når det regner? Da må du ha. Ikke? Da trenger du ikke.
Nattinatta Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2009 nei tenker jo egentlig ikke at han skal det... blir jo ganske lenge til han skal det da.. så jeg synes jo kanskje at det er litt tullete å kjøpe regntøy til han...
Tollebolle Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Dei har på HM og lindex. Kjøp dei som er mjuke og ikkje so tjukke. Eg har brukt til mine små når dei har vore 8 mnd. Og forresten so trur eg at sparkjøp har og. Syns Reflex sine blir litt store pga av at dei er litt stor hals på. Eg har kjøpt HH til mini no
erteposen + 4 Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Jeg hadde det ikke til førstemann, men andremann hadde nok en dress på seg (arva etter broren). Han var ute i regn mye tidligere enn broren:) Tror første regnsettet deres var str 80.
Mrs. Bouquet Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Ville nok hatt en vanntett og lett dress. Mine har vært mye ut av vognen når de var rundt 7 mnd. og eldre, mens andre liker at de er babyer lengst mulig og sitter til pynt i vogna. (for å sette det på spissen). Så det kommer jo ann på hva du ser for deg og hvilke aktiviteter du tar babyen med på.
Nattinatta Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2009 å sitte til pynt var vel litt på spissen ja.. hehe.. han krabber jo ikke så mye enda, blir veldig lite bevegelig utenfor vognen... hvilke aktiviteter hadde du han utenfor vognen ved 7-8 mnd alder?
Tredjemann på vei :D Skrevet 9. mars 2009 #8 Skrevet 9. mars 2009 Om hun tenker å kjøpe str. 74/80 så holder det jo ut hele sesongen skulle jeg tro, altså hvis babyen din er 7 mnd nå så passer det til sommeren er over, tror jeg. Så da ville jeg definitivt tatt imot:-) Men viktig at det første regntøyet er tynt og behagelig og lett å bevege seg i! Jeg kjøpte fra H&M til førstemann i den minste str. og skal bruke det til vesla her frem til høsten. Til høsten begynner hun i bhg. og skal få reflex regntøy, for da blir det mer utelek og det regntøyet tåler mer enn H&M sitt.
Nattinatta Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2009 ja jeg ser den... også siden det passer gjennom sommeren så kan det kanskje være greit å ha noe lett og tynt til de Blir jo mye mer bevegelig til sommeren! Og desverre kan det jo komme litt regn da også..
anesam Skrevet 9. mars 2009 #10 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har kjøpt vårdress fra reflex (vindtett og vanntett) til jenta på strax 8 mnd, og det har vært brukt flere ganger allerede. regntøy kjøper jeg når hun begynner i barnehage til høsten tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå