Susan*lillegutt og mini* Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 noen som har vært der...? vi planlegger å dra dit til sommeren, har to gutter på da 4år og 2år =) vi tenkte å bestille slik hotellepakke 2dager innpass og en overnatting. noen som kan si litt om legoland...?
Mille** Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Vi syns det var kjempefint å være der, helt topp! Anbefaler Løveparken også, når dere først tar turen dit bort. )
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2009 hva,hvor hvorfor?? =) hehe =) fortell litt mer da =)) men er det noe å dra til for små barn på den alderen eller blir det for kjedelig for dem..de vet jo godt hva lego og slik er og vi har jo snakket med de om dette.. vi blir å kjøre,og bor ganske langt nord i norge,så blir å ha ett par overnattinger og litt stopper i sverige også på tur ned til danmark,noe å annbefale i sverige for småbarnsfamilier,utenom liseberg,skal ikek dit siden vi kanskje skal på tusenfryd når vi komemr til norge igjen. og er det noen som har tatt fergen fra helsingborg i sverige til helsingør i danmark? kan man ta bil med på den,tar den lang tid (har tatt den før men er såååå mange år siden at jeg husker ikke) og tar det evt lang tid derifra, altså helingør til der legoland er,som jeg seff ikke husker i farta..noen med bill..hvertfall
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Det er kjempe bra, skal dit i sommer vi også med 2.åringen. Var der i fjord også han storkoste deg. Du trenger to dager for og komme gjennom alt for det ver stooort der inne. Vi skal ha camping hytte i nerheten vi da, gleder oss kjempe masse!
Libido- Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Løveparken, er det den som er i tilknyttning til dyrehagen?
Mille** Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Hvis dette blir den eneste gangen dere skal dra, så ville jeg kanskje ha ventet i ett eller to år til. Jenta mi var 6 år når vi dro og kunne være med på nesten alt som var der. Dere trenger nok to dager for å komme igjennom alt med så små barn, vi brukte bare en dag. Vi bodde ikke i selve legoland, tror byen vi bodde i het Velje? Var et lite stykke unna bare, og en god del billigere enn legolandhotell. I løpet av en uke var vi faktisk på tusenfryd, legoland, løveparken og liseberg, en veldig morsom uke kan du si. ;o) Vet ikke så mye om aktiviteter så langt sør i Sverige bortsett fra liseberg, bor langt oppi nord selv, men bodde i Akershus når vi tok turen til Danmark. Mener forresten det er noe i Sverige som har med Pippi å gjøre, Astrid Lindgrenland eller noe sånt?
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2009 har sett på sånn pakke reise,hotell overnatting ei natt og to dagers innpass til parken,og vi blir å benytte oss av det. ikke så dyrt heller.. noen som vet hva den danske krona ligger på i norske kroner eller..? birdy, når har dere tenkt å reise?
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2009 sina: nei,blir nok ikke eneste gangen vi blir å dra,tviler for det ja,vi skal se om vi får bestilt et hotell i velje..mener det var det,en natt og frokost samt to dager i legoland parken. ja,er vel noe med pippi å gjøre,men vet ikke hvor det blir det...hvor i sverige liksom... tenker vi skal stikke innom tusenfryd på tur hjem,kjører da norge hjemover å tar besøksrunde mens vi er den veien,ikke hver dag man er så langt sør i landet
Libido- Skrevet 9. mars 2009 #9 Skrevet 9. mars 2009 Den danske krona er mye dyrere enn den norsk =( Så en burde jo egentlig dratt til sverige i år. Men men. sist måned kjøpte jeg noe fra danmark, da kostet 10 danske 14 norske.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. mars 2009 hmm..trodde den danske kr skulle være mye svakere enn den norske jeg..men,men..=)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 9. mars 2009 #11 Skrevet 9. mars 2009 Vi kjøpte pakke reise på www.colorline.no 2 overnatting og 2 dagers pass på Billund resort! Reiser dit rett etter kr.sand, så slipper vi å kjøre ned til kr.sand 2 ganger i sommer.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 9. mars 2009 #12 Skrevet 9. mars 2009 2 dagers pass på legoland mente jeg, og overnatting 2 netter på billund resort.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 9. mars 2009 link? og colorline...båt fra oslo da eller...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå