Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg er i 16. uke. Har hatt en god natt søvn nå og likevel føler jeg energien er null, sitter på jobb og gjesper konstant. Tenker kun på hvor godt det skal bli å legge seg igjen.

Blodprøvene mine er fine, dvs. nok jern f.eks. Prøvene ble tatt for 4-5uker siden, kan det være at f.eks jernet endrer seg mye på den tiden? Jordmoren min sa at etter kvalmen (som jeg hadde da) mente hun at jeg kom til å gå inn i en tid med opptur energimessig (fordi prøvene var så fine)

Så må vel bare forsone med med at slik er kroppen min nå. Skulle bare ønsker jeg fikk tilbake mer energi........slitsomt dette her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Eg er 26+6 og er KONSTANT trøytt...så det er ikkje sikkert at det vil gå så veldig over, men at det kanskje kan verta litt betre.... Ikkje for å skræma deg, men slik virka det på meg. Berre tenk på at du har eit ekstra liv som óg treng energi, og den får han frå deg. Då ikkje gå og vent på at det skal gå over, for då vert du så skuffa dersom det ikkje gjer det. La det heller verta ei glede dersom et forsvinn. Så hos meg har det ingen samanheng mellom blodprøver og energi...

Lukke til, og kos deg med det litle nurket som veks inni magen din og treng MASSE energi. Om ikkje mange vekene vil du kjenna liv, om du ikkje allereie kjenner små "fingertipping" på innsida av magen....

:)

Skrevet

Hei millere:o)

Jeg er akkurat 13 uker nå og føler det akkurat likedan!! Har ingensomhelst overskudd for tiden!! Det er kjempeslitsomt!! Tenkte det skulle gi seg rundt 12-13 uker som det gjør hos mange, men må vel kanskje belage meg på at det kommer til å vare... Satt faktisk å vurderte å ringe legen idag, for en evt delvis sykemelding, for jeg kjenner at det tærer på å jobbe 100% i lengden, særlig med familie hjemme også. Er du i full jobb? Jeg kjenner veldig på dårlig samvittighet ift jobb, men hva skal man gjøre??? Uff, ikke noe gøy situasjon dette...

Ønsker deg masse lykke til da, håper energien kommer til oss begge etterhvert!! :o)

Skrevet

Har også en 4-åring, stor hus og hundre prosent jobb. Jeg synes det er litt tidlig å trappe ned også.Er jo ikke halvveis en gang. Vil prøve å holde ut til Påske i allefall før jeg vurderer redusert...kanskje en påskeferie gjør underverker:)

Men ser jo at i lengden funker det dårlig.

Innbiller meg at jeg skal få litt mer energi og overskudd når våren kommer da. Vet om mange som sliter om dagen, gravide eller ei...

Skrevet

Ja er i samme situasjon som deg, hus og en ettåring da. Jeg også synes det er KJEMPEtidlig å begynne med sykemelding...skal på ul neste uke på sykehuset, hvis jeg får snakke med jordmor da skal jeg høre hva hun sier. Sistgang fødte jeg så alt altfor tidlig (ekstremt prematurt) så det er også litt derfor jeg er redd for å stresse denne gang. Vet jo ikke hva som starta det sist da, i uke 27, men likevel, har ikke lyst til å være tøff å ta sjanser denne gang. Jobben får bare komme sist enten jeg liker det eller ikke. Men...får se, må si jeg gruer meg ved tanken på å fortelle sjefen min om en delvis sykemelding.... Når er påsken da? Vet du? mange uker til? :o)

Skrevet

8-.13. April....så noen uker igjen.

Siden du fødte så tidlig sist ville jeg ikke tatt noe kjanse nei. Da hadde jeg trappet ned....tenk på babys og ikke jobben. Det vil sikkert en jordmor være enig i....

Lykke til fremover da. Selv får jeg køye i ni halv ti tiden på kvelden, da er jeg skutt:0) Ikke mye selskap mao.

Skrevet

Lykke til du også millere, håper det går seg til. I mellomtiden får vi bare se fremover mot påsken, 4 uker til blir det vel :o) Klemmer:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...