Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 fyr. Har truffet ham i omtrent en måneds tid og liker ham godt. Men,han har aldri tid til å treffe meg i ukedagene. Han sier det er pga jobb. Har kun truffet ham i helgene på kveldstid. Diskuterte dette med ei venninne av meg og hun sa at han sikkert er gift. Dette stresser meg utrolig masse. Han har ikke ring på fingen da...Men en annen ting jeg stusser på er at han sjelden tar tlf. Ringer meg heller opp igjen..Jeg er på ingen måte interrisert i å ha et forhold med en gift mann. Men han benekter jo dette. Hadde dere stolt på ham?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Vanskelig å si, kan jo hende han har en jobb hvor han jobber mye overtid. Når er det han ringer opp igjen istedet for å svare, er det når du ringer han i ukedagene? Da kan det jo skyldes at han er opptatt på jobben også... Har du prøvd å google ham? Søkt opp på facebook? Vet du hvor han bor, så kan du jo søke på adressen på gulesider, og se om noen andre er registrert på samme adresse. Om du ikke har adressen kan du kanskje finne den via tlf. nr?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Merkelig forhold dere har... jeg hadde nok sørget for å komme hjem til han i helgen, så får du jo se om det gjemmer seg en dame på soverommet?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Har ikke adressen hans,men har jo etternavnet så det var en god ide.Det er når jeg ringer ham i ukedagene. Har ikke vært hjemme hos ham fordi han deler leilighet med to kompiser(påstår han iallefall)Liker ikke å snoke,men har lyst å finne ut dette før sterkere følelser oppstår..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Hvis han gir så lite av sitt privatliv ville jeg aldri ha vurdert noe forhold til han. NEXT!!!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Hva med å spørre han om han vil være med på ett eller annet i påsken som innebærer flere netter med overnatting. Har han kone må han sikkert finne på en eller annen unskyldning, er han med deg ville jeg hatt mer tro på han. Dessuten kan du sikkert finne ut hvor han bor og hvem andre som bor på samme andresse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå