Gå til innhold

Kynnere..,-NÅ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart 14 fullgåtte uker,og di siste dagene har jeg begynt å merket kynnerer..Di varer ikke lenge,men er det ikke veldig tidlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo det hørest tidlig ut.. hadde kontaktet jotdmor for å blitt roligare eg da.. å hørt om du skal inn på kontroll..

Skrevet

Det er nok helt normalt. Særlig hvis du har fått barn tidligere. Jeg er i uke 14, og har kjent kynnere i ca 3 uker. Ikke ofte, men...

Skrevet

Heisann!

De fleste har kynnere hele tiden, men ikke alle merker dem før senere, og noen merker dem aldri.

Jeg merket dem vil i uke 13-14 og ble skikkelig redd for å miste... Er andregangs, og merket ikke noe før i 6 mnd forige gang.

 

Jeg er å 27u og alt står vel til med barnet. Har vært på noen ekstra undersøkelser og noen turer på legevakten grunnet dette (de har i tillegg vårt vonde og regelmessige og da skal man jo ta kontakt med lege), men det har aldri vært noen fare. Bare jeg som bekymerer meg.

 

Men slapper mye bedre av når jeg har vært en tur å blitt beroliget med at mine kynnere er ufarlige og ikke påvirker mormunnen. Er jo ikke alltid lett å vite hva som er hva så jeg synes det er helt greit å få en sjekk istedenfor å gå å engste seg, for det er ikke så sundt.

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...