2 Hærligheter! Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Er snart 14 fullgåtte uker,og di siste dagene har jeg begynt å merket kynnerer..Di varer ikke lenge,men er det ikke veldig tidlig??
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 jo det hørest tidlig ut.. hadde kontaktet jotdmor for å blitt roligare eg da.. å hørt om du skal inn på kontroll..
Kari Trestakk Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Det er nok helt normalt. Særlig hvis du har fått barn tidligere. Jeg er i uke 14, og har kjent kynnere i ca 3 uker. Ikke ofte, men...
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Heisann! De fleste har kynnere hele tiden, men ikke alle merker dem før senere, og noen merker dem aldri. Jeg merket dem vil i uke 13-14 og ble skikkelig redd for å miste... Er andregangs, og merket ikke noe før i 6 mnd forige gang. Jeg er å 27u og alt står vel til med barnet. Har vært på noen ekstra undersøkelser og noen turer på legevakten grunnet dette (de har i tillegg vårt vonde og regelmessige og da skal man jo ta kontakt med lege), men det har aldri vært noen fare. Bare jeg som bekymerer meg. Men slapper mye bedre av når jeg har vært en tur å blitt beroliget med at mine kynnere er ufarlige og ikke påvirker mormunnen. Er jo ikke alltid lett å vite hva som er hva så jeg synes det er helt greit å få en sjekk istedenfor å gå å engste seg, for det er ikke så sundt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå