Treningsmamma har født ♥ Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 For de av dere som vil stramme opp litt: treningslaila.blogg.no God treningslyst
Mamman til Alida J. Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 må faktisk innrømme at jeg følger litt med på bloggen din. Og dagens rumpe trenging er gjort! hehe
Espoir Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Takk for gode tips! Jeg bruker å gå mye i motbakke, og det er også super trening for rumpa! Men du - for noen fine, muskuløse armer du har - hvordan har du fått det til? Det er vel ikke bare pga heldig tildeling fra naturens side?
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2009 Heei Blanda Nick Takk for det Ja, gå i motbakke er super trening for baken- da kjenner man det virkelig Så fortsett med det Angående armer trener jeg mye styrke Tusen takk for komplementet Har tenkt å legge ut et arm-, bryst- og skulderprogram i løpet av uken på bloggen- da tar jeg med øvelsene jeg bruker. Trener styrke 3-4 ganger i uka hvor jeg stort sett tar hele kroppen under ett- eller jeg velger å trene store muskelgrupper en dag, mindre (alias armer og skuldre en annen) muskelgrupper neste. Da får jeg mer ut av treningen og fokuset er på rett sted Cathrine
Mamman til Alida J. Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Ja da venter vi i spenning på neste øvelse!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå